Kofoed. skriver:
Ihh, håber ikke bare det er forventnings glæder der drille, men nu har jeg de sidste par dage bare fået det værre og værre. Hovedpine, svimmel, mavepine, opkastfornemmelser, hedeslag og hjertebanken, men jeg slår ikke nu som om det er SSF.
Derudover har jeg i dag haft den underligste fornemmelse, vis jeg ikke var så gravid som jeg nu engang er, ville jeg være 130% sikker på, at jeg havde fået mens, alle tegne var der, murren i maven, smerter og den der fornemmelse af, at der er noget på vej ud dernede eller man har blødt igennem. Plus hele kropsfornemmelsen/følelsen bare blev anerledes. Vi valgte så at gå 2-3 km til den lokale Kiwi og hente lidt kakao og så se om det ville sætte noget ordenligt igang, men nej nej, nu har jeg bare alle de trælse gener.
Så jeg vil lige skifte sengetøj og få lagt et "tisseunderlag" på min seng og så ellers bare håber, at der snart sker noget igen, som ikke går i sig selv efter en times tid.
Hvad med jer andre, har i veer/snydeveer? Nu må der snart være en eller anden der føder, andet kan ikke passe 
jeg har 38 dage endnu til pks.. er faktisk rart med en dato, men gør også (tror jeg ) at jeg ikke er så opmærksom på de tegn kroppen gør, jeg bilder hvis mig selv ind at jeg ikke KAN gå i fødsel inden, men det kan jeg jo nemt...