Uhh tror der sker noget her snart.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Ahh oki  

Jah jeg ved heller ikke hvad han regner med hehe. Men jeg tror bare han glæder sig til at være hjemme Han har 14 dages barsel, og så 14 dages ferie lige efter  

Håber det er det og ikke at han tror han kan sidde foran pcen hele tiden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Ok, jeg må prøve mig frem

Jeg har i hvert fald prøvet at uploade den Så håber du kan finde den hehe.

Anmeld

21. august 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Håber det er det og ikke at han tror han kan sidde foran pcen hele tiden.

Ahh det tror jeg dog ikke han regner med hehe

Anmeld

21. august 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Ahh det tror jeg dog ikke han regner med hehe

Man bed jo aldrig

Anmeld

21. august 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Jeg har i hvert fald prøvet at uploade den Så håber du kan finde den hehe.

Fandt den

Anmeld

22. august 2011

Jemion

Her hedder den Max 16 dage til vi har vores søn i armene Jeg vil så gerne at det sker lidt før da jeg har nogle nasty plukveer efterhånden! også har jeg fået nogle røde knopper der klør på hænder og fødder så er SÅ klar til at være færdig med at være gravid!!!! KOM NU BABY!

Anmeld

22. august 2011

mamiolvi

Kofoed. skriver:

Ihh, håber ikke bare det er forventnings glæder der drille, men nu har jeg de sidste par dage bare fået det værre og værre. Hovedpine, svimmel, mavepine, opkastfornemmelser, hedeslag og hjertebanken, men jeg slår ikke nu som om det er SSF.

Derudover har jeg i dag haft den underligste fornemmelse, vis jeg ikke var så gravid som jeg nu engang er, ville jeg være 130% sikker på, at jeg havde fået mens, alle tegne var der, murren i maven, smerter og den der fornemmelse af, at der er noget på vej ud dernede eller man har blødt igennem. Plus hele kropsfornemmelsen/følelsen bare blev anerledes. Vi valgte så at gå 2-3 km til den lokale Kiwi og hente lidt kakao og så se om det ville sætte noget ordenligt igang, men nej nej, nu har jeg bare alle de trælse gener.

Så jeg vil lige skifte sengetøj og få lagt et "tisseunderlag" på min seng og så ellers bare håber, at der snart sker noget igen, som ikke går i sig selv efter en times tid.

Hvad med jer andre, har i veer/snydeveer? Nu må der snart være en eller anden der føder, andet kan ikke passe

jeg har 38 dage endnu til pks.. er faktisk rart med en dato, men gør også (tror jeg ) at jeg ikke er så opmærksom på de tegn kroppen gør, jeg bilder hvis mig selv ind at jeg ikke KAN gå i fødsel inden, men det kan jeg jo nemt...

Anmeld

22. august 2011

Kofoed.

Jemion skriver:

Her hedder den Max 16 dage til vi har vores søn i armene Jeg vil så gerne at det sker lidt før da jeg har nogle nasty plukveer efterhånden! også har jeg fået nogle røde knopper der klør på hænder og fødder så er SÅ klar til at være færdig med at være gravid!!!! KOM NU !

Vi glæder os alle sammen til at se ham Det er jo lige om snart

Anmeld

22. august 2011

Kofoed.

mamiolvi skriver:

jeg har 38 dage endnu til pks.. er faktisk rart med en dato, men gør også (tror jeg ) at jeg ikke er så opmærksom på de tegn kroppen gør, jeg bilder hvis mig selv ind at jeg ikke KAN gå i fødsel inden, men det kan jeg jo nemt...

Håber det hjælper dig lidt, men når vi andre ligger og føder, kan ventetiden vel føles lang alligevel.

Anmeld

22. august 2011

Kofoed.

Update fra scanning:

Så er jeg hjemme fra scanning og hold da helt op, hun har godt nok taget på derinde. 2730 g blev hun vuderet til, så bye bye tidlig igangsættelse, med sådan et monster i maven, så er der ikke længere grund til det, øv øv øv. Eller det er nu fint nok, men man håbede lige at man snart skulle se hende.

Så ingen tid til igangsættelse denne gang, det bliver først til næste scanning 38+2 vi for den, piv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.