Søde retro overalls

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
20. august 2011

bullerbassen

SjeBets skriver:

Hold op hvor er de fine ...  

Har desværre ingen i min børneflok der kan passe sådan nogle og mine nevø og niece er stadig for lille ... 

Tak for det -- hi hi så hjælper det ikke så meget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

SjeBets

bullerbassen skriver:

Tak for det -- hi hi så hjælper det ikke så meget...

hehe du kan lave dem i en str 11 år så kan jeg tvinge dem til at  gå med dem, for at gøre moderen glad ..  og dog ... jeg må vende til bbage når nevø og niece er store nok 

Anmeld

20. august 2011

bullerbassen

SjeBets skriver:

hehe du kan lave dem i en str 11 år så kan jeg tvinge dem til at  gå med dem, for at gøre moderen glad ..  og dog ... jeg må vende til bbage når nevø og niece er store nok 

Hi hi tror ski det ville være spild af arbejde - her ville jeg ALDRIG få mine drenge på 10 til at gå i dem.. Men hvis du kan skulle jeg måske forsøge hi hi

Anmeld

20. august 2011

SjeBets

bullerbassen skriver:

Hi hi tror ski det ville være spild af arbejde - her ville jeg ALDRIG få mine drenge på 10 til at gå i dem.. Men hvis du kan skulle jeg måske forsøge hi hi

Jeg har mine tvivl min 6 årige vil ikke gå i overalls mere .. sååå må nok se om jeg ikke kan prakke et par på min søde nevø, men han er lige lille nok endnu , det må vente et halv år tid ..

Anmeld

20. august 2011

bullerbassen

SjeBets skriver:

Jeg har mine tvivl min 6 årige vil ikke gå i overalls mere .. sååå må nok se om jeg ikke kan prakke et par på min søde nevø, men han er lige lille nok endnu , det må vente et halv år tid ..

Ja lige pludselig må man se i øjnene at man ikke længere har den store indflydelse på hvilken tøj de vil gå i de kære unger...

Anmeld

28. august 2011

bullerbassen

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.