Søde retro overalls

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
19. august 2011

Tvillingemor80

bullerbassen skriver:

Hi hi det kender jeg ALT til har tvillinge drenge på 10 år og bette stumpen på knap 2 ...

Du vender bare tilbage

Ej det er gået helt hen over hovedet på mig :O men ja så kender du alt til dobbelt op på det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

bullerbassen

isabellamor skriver:

ej hvor skørt.. hvordan.. er han for tyk eller for lang eller kort eller hvordan??  

Men kunne du tænke dig at lave nogle til mig hvis det er??

og hvis du vil, er der så mulighed for at du kan montere trykknapper i benene så det er til at skifte bleen uden at skulle hive bukserne helt af hver gang de er simpelthen bare SÅ fine... 

Jamen han har en LANG overkrop & meget korte ben...

Så har ikke mindre en 2 nye par der ligger han ikke kan bruge. For når de endelig passer i benene er de for korte i skridtlængden.

Ville nok kunne lave et par - har dog ikke lave med trykknapper ..

Anmeld

19. august 2011

bullerbassen

Tvillingemor90 skriver:

Ej det er gået helt hen over hovedet på mig :O men ja så kender du alt til dobbelt op på det hele

Det er jo heller ikke nemt at følge med i det hele.. Jeps kender alt til dobbelt op og ingen der kan arve

Anmeld

19. august 2011

Isabella_mor

bullerbassen skriver:

Jamen han har en LANG overkrop & meget korte ben...

Så har ikke mindre en 2 nye par der ligger han ikke kan bruge. For når de endelig passer i benene er de for korte i skridtlængden.

Ville nok kunne lave et par - har dog ikke lave med trykknapper ..

okay... hvilke farver kan du lave dem i? jeg er personligt helt vild med limeagtig grøn og blå.. sårn koralhavsblå... ikke mørkeblå..  

og er det så også med ugle. jeg vil gerne betale det det koster med en ugle på  

Anmeld

19. august 2011

bullerbassen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. august 2011

bullerbassen

dorthemus skriver:

Jep gør det i morgen...min datter er lige vågnet

Helt ok - det var sent hun vil snakke ..

Anmeld

19. august 2011

bullerbassen

isabellamor skriver:

okay... hvilke farver kan du lave dem i? jeg er personligt helt vild med limeagtig grøn og blå.. sårn koralhavsblå... ikke mørkeblå..  

og er det så også med ugle. jeg vil gerne betale det det koster med en ugle på  

Ved faktisk ikke hvad farver babyfløjlsstoffet findes i - men det kan jeg da undersøge.

Har kun købt bomuldsttof til tulle bukser hele sommeren

Vender lige tilbage først i ugen skal ned og hente stof mandag så kikker jeg lige hvad de har

Anmeld

19. august 2011

Muhmi

bullerbassen skriver:

Hold op hvor er de fede!

Anmeld

19. august 2011

bullerbassen

Muhmi skriver:

Hold op hvor er de fede!

Tak tak ....

Anmeld

19. august 2011

Isabella_mor

bullerbassen skriver:

Ved faktisk ikke hvad farver babyfløjlsstoffet findes i - men det kan jeg da undersøge.

Har kun købt bomuldsttof til tulle bukser hele sommeren

Vender lige tilbage først i ugen skal ned og hente stof mandag så kikker jeg lige hvad de har

og en sidste ting.. er det muligt at du kan lave dem med foer?? nu bliver det jo snart koldt igen..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.