Søde retro overalls

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
19. august 2011

dorthemus

bullerbassen skriver:

Selvfølgelig kan du byde  jamen ved det ikke ...

Silas har haft dem på 1 gang - den knægt kan bare ikke bruge overalls så spild af arbejde... Nu står den på tulle sæt istedet for

Ved ikke hvad ville være en fair pris - men vil da gerne have lidt for dem...

Hmm 150 kr. incl??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

bullerbassen

Tvillingemor90 skriver:

Hehe kan jeg godt forstå.. Men de er godt nok flotte.. Er det noget du vil begynde at lave til salg.. ? Hvad ville prisen ligge på hvis det var.. Kan slet ikke stå for dem jo

Tak er også vild med dem - det fede er at man selv kan designe som man lyster.. Jeg ELSKER farver

Laver jo tullebukser til salg & har idag lavet mit første tullesæt - Der går jo lidt matrialer til disse, samt kant bånd & uglen .

Har ikke regnet på en pris men de ville nok ligge omkring 200 kr

Anmeld

19. august 2011

Tvillingemor80

bullerbassen skriver:

Tak er også vild med dem - det fede er at man selv kan designe som man lyster.. Jeg ELSKER farver

Laver jo tullebukser til salg & har idag lavet mit første tullesæt - Der går jo lidt matrialer til disse, samt kant bånd & uglen .

Har ikke regnet på en pris men de ville nok ligge omkring 200 kr

Ja det er skide dyrt at købe ind til sådan noget.. Men de er bare fine, kan være jeg hiver fat i dig en dag og lokker dig til at lave sådan nogle til mine piger.. Det er lidt dyrt at havde tvillinger på det punkt, bliver nød til at købe 2 stk, men vupti det bliver mange penge ..

Men dygtig - det er du

Anmeld

19. august 2011

bullerbassen

Tvillingemor90 skriver:

Ja det er skide dyrt at købe ind til sådan noget.. Men de er bare fine, kan være jeg hiver fat i dig en dag og lokker dig til at lave sådan nogle til mine piger.. Det er lidt dyrt at havde tvillinger på det punkt, bliver nød til at købe 2 stk, men vupti det bliver mange penge ..

Men dygtig - det er du

Hi hi det kender jeg ALT til har tvillinge drenge på 10 år og bette stumpen på knap 2 ...

Du vender bare tilbage

Anmeld

19. august 2011

bullerbassen

Hmm 150 kr. incl??

Det kan vi godt sige

Anmeld

19. august 2011

dorthemus

bullerbassen skriver:

Super

Anmeld

19. august 2011

bullerbassen

isabellamor skriver:

hvis du selv har syet dem... og hvis de er solgt. så vil jeg gerne bestille et par hos dig.. hvor er de bare fine

Jeps har selv syet dem og tak ... syntes selv de er SKØNNE men min lille bullerbasse er udstyret med en sjov kropsbygning der gør han ikke kan bruge overalls .. Som moderne jo har shoppet for vildt af da jeg ELSKER dem...

Men næste gang laver jeg dem efter mål og ikke efter mønster

Anmeld

19. august 2011

bullerbassen

dorthemus skriver:

Super

skriver du en besked med adresse

Anmeld

19. august 2011

Isabella_mor

bullerbassen skriver:

Jeps har selv syet dem og tak ... syntes selv de er SKØNNE men min lille bullerbasse er udstyret med en sjov kropsbygning der gør han ikke kan bruge overalls .. Som moderne jo har shoppet for vildt af da jeg ELSKER dem...

Men næste gang laver jeg dem efter mål og ikke efter mønster

ej hvor skørt.. hvordan.. er han for tyk eller for lang eller kort eller hvordan??  

Men kunne du tænke dig at lave nogle til mig hvis det er??

og hvis du vil, er der så mulighed for at du kan montere trykknapper i benene så det er til at skifte bleen uden at skulle hive bukserne helt af hver gang de er simpelthen bare SÅ fine... 

Anmeld

19. august 2011

dorthemus

bullerbassen skriver:

skriver du en besked med adresse

Jep gør det i morgen...min datter er lige vågnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.