Søde retro overalls

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
19. august 2011

Muhmi

bullerbassen skriver:

Tak tak ....

Så lidt... Kan de knappes i bunden, eller skal man hive det hele af når der skal skiftes ble?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

bullerbassen

Muhmi skriver:

Så lidt... Kan de knappes i bunden, eller skal man hive det hele af når der skal skiftes ble?

Der er ikke trykknapper i så hele buksen skal af - men syntes til det er det nemmest når de bliver så store.

Syntes det kan være lidt bøvlet og få moslet hele bukser op så man kan skifte - måske jeg bare ikke har fundet fidusen i det.

Anmeld

19. august 2011

bullerbassen

isabellamor skriver:

og en sidste ting.. er det muligt at du kan lave dem med foer?? nu bliver det jo snart koldt igen..  

Det ville de sikker nok kunne men de bliver jo nået dyrer så , da der jo skal bruges " dobbelt " stof.

Jeg snakkede med stof damen sidst jeg var dernede , for at høre efter hvilken stof hun anbefalede til efteråret.

Hun sagde babyfløjlsstof & velour - for som hun siger ungerne leger jo indenfor  og når de er ude har de overtøj på.

De render ikke ud og ind som os - og som hun siger de fleste har næsten strømpe bukser på

Anmeld

19. august 2011

Isabella_mor

bullerbassen skriver:

Det ville de sikker nok kunne men de bliver jo nået dyrer så , da der jo skal bruges " dobbelt " stof.

Jeg snakkede med stof damen sidst jeg var dernede , for at høre efter hvilken stof hun anbefalede til efteråret.

Hun sagde babyfløjlsstof & velour - for som hun siger ungerne leger jo indenfor  og når de er ude har de overtøj på.

De render ikke ud og ind som os - og som hun siger de fleste har næsten strømpe bukser på

ja det er rigtigt... ok... så kan jeg også bruge strømpebukser indenunder jo  

Anmeld

19. august 2011

bullerbassen

isabellamor skriver:

ja det er rigtigt... ok... så kan jeg også bruge strømpebukser indenunder jo  

Men jo de kan laves med foer tænker jeg.. Jeg ville bruge strømpe bukser på de kolde dage og ellers bruge dem som de er.

Kan godt se logikken i det hun siger..

Men der er jo også så stor forskelt på børn mine de store var varme drenge de kogte konstante - bette fisen er konstant syg så han er pakket ind

Anmeld

19. august 2011

Isabella_mor

bullerbassen skriver:

Men jo de kan laves med foer tænker jeg.. Jeg ville bruge strømpe bukser på de kolde dage og ellers bruge dem som de er.

Kan godt se logikken i det hun siger..

Men der er jo også så stor forskelt på børn mine de store var varme drenge de kogte konstante - bette fisen er konstant syg så han er pakket ind

jeg tror villads er midt imellem..

men ja skriv endelig til mig når du ved hvilket stof du kan få fat i  

Anmeld

19. august 2011

bullerbassen

isabellamor skriver:

jeg tror villads er midt imellem..

men ja skriv endelig til mig når du ved hvilket stof du kan få fat i  

Undersøger mandag og hiv lige fat i mig hvis du ikke har hørt fra mig.

Anmeld

19. august 2011

Isabella_mor

bullerbassen skriver:

Undersøger mandag og hiv lige fat i mig hvis du ikke har hørt fra mig.

i'll do

Anmeld

19. august 2011

bullerbassen

isabellamor skriver:

i'll do

Anmeld

20. august 2011

SjeBets

Hold op hvor er de fine ...  

Har desværre ingen i min børneflok der kan passe sådan nogle og mine nevø og niece er stadig for lille ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.