OoLøjsoO skriver:
Hej alle sammen
- Jeg hvad en lidt mærkelig oplevelse idag, sad i bussen fra arbejdet og var på vej hjem ad, når men jeg sad der pludselig kom en ældre herrer og kiggede på mig, (han satte sig ved siden af mig) på en mærkelig måde ligsom han aldrig havde set noget lign .. før !
- Kom det bare ud af hans mund, " er du måske ikke lidt for ung til at blive mor unge dame, du har sikkert hellere ikke en uddannelse, så du kan forsøge den lille der, med den mave du har der!
Jeg var fuldstændigt mundlam !, hvad kommer det enlig ham ved jeg har taget en besluting om jeg skal være "Ung mor!" , jo jeg kan godt forsørge mit eget barn, har en uddannelse omme bag det, men det ved han jo bare ikke, syns bare folk skal tale pænt og bare sige tillykke, eller slet ikke sige noget som helst. Kan de selv tænke sit!
- Men jeg sagde ikke noget til ham end "når, når"! og stig ud af bussen og nu sidder jeg her tænker ovre hvad han sagde til mig som fartisk gjorde mig lidt sur!
Hvad bare brug for at komme ud med det!
Hvad ville i havet gjordt piger ?
Ej hvor tarveligt, nogen mennesker har bare ikke nogen situationsfornemmelse eller pli for den sags skyld! 
Tror jeg havde svinet ham fuldstændig til, men kender også godt det med, at man bliver total mundlam og så fortryder man bagefter, at man ikke sagde noget.
Jeg forstår godt, at du reagerede som du gjorde. Sikke en idiot