Ung mor, hva så ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.263 visninger
36 svar
0 synes godt om
19. august 2011

OoLøjsoO

Hej alle sammen  

- Jeg hvad en lidt mærkelig oplevelse idag, sad i bussen fra arbejdet og var på vej hjem ad, når men jeg sad der pludselig kom en ældre herrer og kiggede på mig, (han satte sig ved siden af mig) på en mærkelig måde ligsom han aldrig havde set noget lign .. før ! 

- Kom det bare ud af hans mund, " er du måske ikke lidt for ung til at blive mor unge dame, du har sikkert hellere ikke en uddannelse, så du kan forsøge den lille der, med den mave du har der!

Jeg var fuldstændigt mundlam !, hvad kommer det enlig ham ved jeg har taget en besluting om jeg skal være "Ung mor!" , jo jeg kan godt forsørge mit eget barn, har en uddannelse omme bag det, men det ved han jo bare ikke, syns bare folk skal tale pænt og bare sige tillykke, eller slet ikke sige noget som helst. Kan de selv tænke sit!

- Men jeg sagde ikke noget til ham end "når, når"!  og stig ud af bussen og nu sidder jeg her tænker ovre hvad han sagde til mig som fartisk gjorde mig lidt sur!

Hvad bare brug for at komme ud med det!

Hvad ville i havet gjordt piger ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

maryjane

Bah, hvor åndssvagt af ham at blande sig på den måde! Og vil da også lige sige at så ung synes jeg nu heller ikke du er, det kunne da være værre .

Fy skamme sig til ham.

Anmeld

19. august 2011

OoLøjsoO

maryjane skriver:

Bah, hvor åndssvagt af ham at blande sig på den måde! Og vil da også lige sige at så ung synes jeg nu heller ikke du er.

Fy skamme sig til ham.

Nej vel ? 

- Men blev helt mundlam!

Anmeld

19. august 2011

SjeBets

Det er jo hans mening og den mente han at han ville dele, nogle gange så kommer folk med mærkelige udtalelser .. og ja gør jeg sq nok også selv. Men jeg har lært ( ved ikke om det er med alderen) at jeg tager det med som jeg kan bruge resten overhører jeg, fordi hvad skal jeg bruge det til. Og jeg gider ikke blive negativ i hele min krop og sjæl over en der siger noget dumt, som jeg i realiteten ikke kender. hvis det var en tæt på mig, som sagde det ville jeg nok nærmere reagere. og blive ked af det, men fremmedes kommentarer giver jeg ikke meget for. 

Anmeld

19. august 2011

Chillien

Ville have sagt "kan du nu også have en fantastisk dag og en god weekend" og steget af bussen..

Anmeld

19. august 2011

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Nøj jeg ville have været blevet rasende hvis jeg stod i din situation!

Jeg ville nok have sagt til ham med en sur mine at jo jeg kan sagtens forsørge mit barn da jeg har en uddannelse og et godt, solidt og fast arbejde... BASTA!

Synes bare at andre folk skal blande sig geveldigt udenom. De kender jo ikke ens baggrund eller liv for den sags skyld.

Anmeld

19. august 2011

lukasmor

Jeg er heldigvis aldrig blevet mødt af fordomme men havde det været mig, havde jeg spurgt ham hvad fanden han bildte sig ind. Kan godt se at du har været i chok over sådan en udtalelse og derfor ikke nåede at svare som du måske havde ønsket men lad ham sejle i sin egen sø! sikke en klaphat

Anmeld

19. august 2011

OoLøjsoO

Giver jer alle ret!, han skal da selvføglig ikke have lov til at ødelægge min dag, men alligevel syns jeg bare ikke det kommer denne mand ved, han kender mig overhovedet ikke!

Anmeld

19. august 2011

OoLøjsoO

Lukasmor skriver:

Jeg er heldigvis aldrig blevet mødt af fordomme men havde det været mig, havde jeg spurgt ham hvad fanden han bildte sig ind. Kan godt se at du har været i chok over sådan en udtalelse og derfor ikke nåede at svare som du måske havde ønsket men lad ham sejle i sin egen sø! sikke en klaphat

Anmeld

19. august 2011

twinny

Hvor er det flabet.... Jeg havde fået en hjerneblødning og svinet ham til.... Uforskammet stodder....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.