Ung mor, hva så ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

Levi&LilysMor

Hvad jeg ville have gjort? den er skam ikke svær... ville selvfølgelig blive mundlam , men sådan en gammel nar skulle ikke have haft fornøjelsen af at nedgøre mig, ville have sagt rimeligt højt så andre også havde hørt det, at han skullle tage at passe sig selv, og ikke komme med sådanne kommentare om mig og min mave , for han ved jo ikke hvor gammel du er eller hvad du laver ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Chillien

Sys jeg ikk du skal tænke så meget over.. Der har sikkert været noget i hans eget liv han er udtilfreds med..

Når der sker sådan noget ville jeg sgu bare smile af det og tænke på noget andet.. Kan være han bare mangler en smule venlighed i sin hverdag

Anmeld

19. august 2011

OoLøjsoO

Baby-støv skriver:

Hvor er det flabet.... Jeg havde fået en hjerneblødning og svinet ham til.... Uforskammet stodder....

Jeg nåede ikke slet ikke tage sludderen med ham.. 

- Blev bare ja.. Helt mundlam, når jeg stig ud af bussen kunne jeg godt finde en hel del at sige til ham!!!

Anmeld

19. august 2011

twinny

OoLøjsoO skriver:

Jeg nåede ikke slet ikke tage sludderen med ham.. 

- Blev bare ja.. Helt mundlam, når jeg stig ud af bussen kunne jeg godt finde en hel del at sige til ham!!!

jaa.. det er jo det... Nogen gange er man bare lige for langsom.. Kender det godt...

Anmeld

19. august 2011

OoLøjsoO

Baby-støv skriver:

jaa.. det er jo det... Nogen gange er man bare lige for langsom.. Kender det godt...

Ja desværrer 

Anmeld

19. august 2011

Carina1977

Synes bare han skulle have blandet sig udenom.....hvad ligner det at komme med sådan en kommentar?

Jeg var også blevet sur og jeg ville helt sikkert have sagt det samme som dig, og så først reagere på det efterfølgende.

Men ryst du på hovedet af ham....heldigvis er de fleste ikke som ham

Anmeld

19. august 2011

Sabina92

Baby-støv skriver:

Hvor er det flabet.... Jeg havde fået en hjerneblødning og svinet ham til.... Uforskammet stodder....

Hehehhehe

Anmeld

19. august 2011

OoLøjsoO

Carina1977 skriver:

Synes bare han skulle have blandet sig udenom.....hvad ligner det at komme med sådan en kommentar?

Jeg var også blevet sur og jeg ville helt sikkert have sagt det samme som dig, og så først reagere på det efterfølgende.

Men ryst du på hovedet af ham....heldigvis er de fleste ikke som ham

ja hehe 

- Ja gir dig helt ret i, havde bare brug for komme ud med det idet, jeg syns det var en besynderlige måde at opføre sig på

Anmeld

19. august 2011

twinny

Sabina92 skriver:

Hehehhehe

hehe... jamen altså. hva f*nden bilder stodderen sig ind? hehe

Magen til klaphat skal man lede længe efter...

Anmeld

19. august 2011

OoLøjsoO

Sabina92 skriver:

Hehehhehe

- Glad for du kan forstå mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.