Får det helt skidt op jeres vegne når jeg læser de forskellige indlæg.
Har læst nogle stykker op for kæresten (de groveste) og hans respons: jeg havde dem holde sig langt væk!!!
Da jeg var gravid med Silas fik vi ikke rigtig nogen kommentarer, ikke negative i hvert fald. Jeg er i forvejen en stor pige, så tog kun 10 kg på og de var væk 2 dage efter fødslen. Det roste folk mig faktisk for, trods at jeg nemt kunne kværne fx et glas nutella i løbet af en lille arbejdsuge 
Ikke noget med om det nu var klogt eller noget. Familien har så også glædet sig RIGTIG meget til vi kunne fortælle sådan en nyhed, for de vidste godt at vi prøvede. Det tog 2 år og 3 måneder. Så det var en MEGET velkommen nyhed, i både min familie og kærestens familie.
Silas er født den 6. januar i år og han skal være store bror den 4. februar 2012, hvis jeg holder terminen 
Et par stykker i vores familier har da spurgt om det ikke var lidt hurtigt og det har vi kun kunnet give dem ret i. Det var ikke lige planlagt at vi skulle have en mere lige med det samme, men sådan bliver det.
Til denne graviditet er der kun kommer én negativ kommentar, hvad jeg ved af og den har jeg ikke engang selv set.
Efter nf bekendt gjorde vi på Facebook at den lille er i vente og alt ser perfekt ud. En kommentar til den opdatering skulle lyde noget i retningn af: Hvad med at vente til I kan forsørge jer selv!
Aner ikke hvem der har skrevet den eller noget. Har heller ikke selv nået at se den kommentar, for da jeg blev gjort opmærksom på at den havde været der, var den blevet slettet.
En ting ved jeg dog, det er en der kender vores økonomiske situation og det er altså kun vores familier der gør det.
Det er sådan at jeg kun får starthjælp, pga vores 3½ år i Sverige, så det er ikke mange penge, men kæresten har altså fået fast fuldtidsarbejde. Og selvfølgelig har vi regner på tingene og vi kan sagtens klare os. Kæresten vil meget gerne have noget barsel denne gang, så det er ikke et år mere jeg skal gå hjemme.
Forstår bare ikke hvordan folk kan få sig selv til at blande sig på den måde.
MEN... vi glæder os helt vildt til lillebror/søster kommer til verden, de kommer til at få SÅ meget glæde af hinanden. 
Stort
til alle jer der har så uforstående venner, bekendte og familier.
Anmeld