Jeps, jeg har født....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

Clisolka

Stort tillykke med ham  Jeg glæder mig til at læse din FB og se billeder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

CamillaSoefelt

signe. skriver:

ja, hvis nogen har lagt mærke til det har jeg været væk fra siden, siden torsdag... dette skyldes at jeg fredag den 12 august kl 12.26 fik lavet akut kejsnersnit pga svær svangerskabsforgiftning(igen!) Jeg nåede lige præcis til uge 34+0, så han kom 6 uger før tid...

Han vejede 1925 gram, og målte 45 cm, og scorede 10 i apgarscore(staves) så det var bare perfekt selve FB kommer sener...

vi er indlagt, men han er dygtig og er allerede begyndt at spise af flaske, så de mener vi er hjemme om en 14 dages tid, det  vi fingre for

Kram fra Signe, nu mor til 2 skønne drenge

Stort tillykke med ham!! Hvor glæder jeg mig til og se billeder

Anmeld

21. august 2011

birthee

Stort tillykke, håber I har det godt allesammen!!!

Anmeld

21. august 2011

MaybeBaby

signe. skriver:

ja, hvis nogen har lagt mærke til det har jeg været væk fra siden, siden torsdag... dette skyldes at jeg fredag den 12 august kl 12.26 fik lavet akut kejsnersnit pga svær svangerskabsforgiftning(igen!) Jeg nåede lige præcis til uge 34+0, så han kom 6 uger før tid...

Han vejede 1925 gram, og målte 45 cm, og scorede 10 i apgarscore(staves) så det var bare perfekt selve FB kommer sener...

vi er indlagt, men han er dygtig og er allerede begyndt at spise af flaske, så de mener vi er hjemme om en 14 dages tid, det  vi fingre for

Kram fra Signe, nu mor til 2 skønne drenge

Ih, jeg havde sådan tænkt på dig, da du ikke har været så aktiv. Hele september mødregruppen er så glade for, at I har det godt (trods den tidlige fødsel igen igen) glæder mig helt vildt til update og billeder og fb! stort tillykke med ham!

Anmeld

22. august 2011

sandratobias

Kæmpe tillykke med lillemanden.. Håber i alle har det godt..  

Øv øv at det blev akut igen.. Men dejligt du nåede så langt denne gang.. Hva siger storebror til ham..??? 

Anmeld

27. august 2011

Roselil

Profilbillede for Roselil

Stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.