Jeps, jeg har født....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2011

babyMark

Ih tillykke. Og han har da en fin vægt ifht storebrors startvægt. Havde godt nok tænkt på om du kom med en Update men der var jo så forklaringen. Hvordan har du det ellers? Er lever, nyre påvirket eller var de så hurtige til at få ham ud at du ik har mærket så meget til ssf? Og endnu engang til lykke med at du nu er mor til 2!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

Zeus

Tillykke  Altså ikke med svangerskabsforgiftningen, og den for tidlige fødsel, men med sønnen

Anmeld

18. august 2011

Davidsen87

Kæmpe stort tillykke

Anmeld

18. august 2011

MyBigWish

Stort tillykke med den lille prins

Anmeld

18. august 2011

MinNoah

Stort tillykke.. En dreng født i uge 34 skal nok klare sig rigtig fint,

Anmeld

18. august 2011

mor_sabina

DU er sgu sej.. jeg ønsker jeres lille familie al mulig held og lykke, på trods af drengenes barske start på livet. Stort tillykke

Anmeld

18. august 2011

TrineMine86

signe. skriver:

ja, hvis nogen har lagt mærke til det har jeg været væk fra siden, siden torsdag... dette skyldes at jeg fredag den 12 august kl 12.26 fik lavet akut kejsnersnit pga svær svangerskabsforgiftning(igen!) Jeg nåede lige præcis til uge 34+0, så han kom 6 uger før tid...

Han vejede 1925 gram, og målte 45 cm, og scorede 10 i apgarscore(staves) så det var bare perfekt selve FB kommer sener...

vi er indlagt, men han er dygtig og er allerede begyndt at spise af flaske, så de mener vi er hjemme om en 14 dages tid, det  vi fingre for

Kram fra Signe, nu mor til 2 skønne drenge

Tillykke med den lille mand 

har faktisk lagt mærke til at du har været lidt væk fra siden, men dete er jo så med god grund

så kom den første septemberbebs til verden, hvor er det skøønt..

Anmeld

18. august 2011

twinny

stort tillykke...

for i snart kan komme hjem

Anmeld

18. august 2011

Isabella_mor

signe. skriver:

ja, hvis nogen har lagt mærke til det har jeg været væk fra siden, siden torsdag... dette skyldes at jeg fredag den 12 august kl 12.26 fik lavet akut kejsnersnit pga svær svangerskabsforgiftning(igen!) Jeg nåede lige præcis til uge 34+0, så han kom 6 uger før tid...

Han vejede 1925 gram, og målte 45 cm, og scorede 10 i apgarscore(staves) så det var bare perfekt selve FB kommer sener...

vi er indlagt, men han er dygtig og er allerede begyndt at spise af flaske, så de mener vi er hjemme om en 14 dages tid, det  vi fingre for

Kram fra Signe, nu mor til 2 skønne drenge

tillykke med din lille dreng... glæder mig til at se billeder... og hvis der er en fb glæder jeg mig også til at læse den selvom det var aks..  hvad skal han hedde?

Anmeld

18. august 2011

serinasmor

havde godt undret mig ... men troede i var på ferie .. for der var jo læææænge til termin i min verden  sådan ser dine drenge åbenbart ikke på det ... sejt han har så fine tal selvom han er født så tidligt .... glæder mig til at se billedspam ...

STORT tilykke med fødselsdagen til den lille mand

af ren nysgerrighed .. hvor mange måneder endte der så med at være mellem drengene ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.