Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor træls med endnu en gang svangerskabsforgiftning, men du var da trods alt nået længere denne gang.
Stort tillykke med ham, vi glæder os til at se billeder af det lille vidunder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Øv med endnu en gang svangerskabsforgiftning, men TILLYKKE med den lillle ny
Mange gange tillykke
Stort tillykke søde
Dejligt at høre i har det godt !
Tillykke og flot!!! Hvem ved - det kan være du kan gå tiden ud næste gang?!
signe. skriver: ja, hvis nogen har lagt mærke til det har jeg været væk fra siden, siden torsdag... dette skyldes at jeg fredag den 12 august kl 12.26 fik lavet akut kejsnersnit pga svær svangerskabsforgiftning(igen!) Jeg nåede lige præcis til uge 34+0, så han kom 6 uger før tid... Han vejede 1925 gram, og målte 45 cm, og scorede 10 i apgarscore(staves) så det var bare perfekt selve FB kommer sener... vi er indlagt, men han er dygtig og er allerede begyndt at spise af flaske, så de mener vi er hjemme om en 14 dages tid, det vi fingre for Kram fra Signe, nu mor til 2 skønne drenge
ja, hvis nogen har lagt mærke til det har jeg været væk fra siden, siden torsdag... dette skyldes at jeg fredag den 12 august kl 12.26 fik lavet akut kejsnersnit pga svær svangerskabsforgiftning(igen!) Jeg nåede lige præcis til uge 34+0, så han kom 6 uger før tid...
Han vejede 1925 gram, og målte 45 cm, og scorede 10 i apgarscore(staves) så det var bare perfekt selve FB kommer sener...
vi er indlagt, men han er dygtig og er allerede begyndt at spise af flaske, så de mener vi er hjemme om en 14 dages tid, det vi fingre for
Kram fra Signe, nu mor til 2 skønne drenge
Uh, fik lige kuldegysninger... Skulle lige til at skrive til dig og rykke for mavse-billede
KÆMPE STORT TILLYKKE MED DIN LILLEMAND !!!!!!!!!!!!!
Stort knus
Tillykke hvor dejligt at han har det så godt, en lille sej dreng! Vi krydser fingre, for at i snart er hjemme
Tillykke med ham Smiler.. Glæder mig til fb og billeder
Knuz
Tillykke med den dejlige dreng! og godt det går dejligt med det hele og en rigtig flot apgar score
Glæder mig til billeder og mere beskrivelse
hvor slem var svangerskabsforgiftningen i denne omgang? hvordan opdagede de det osv?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128