Jeps, jeg har født....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.549 visninger
45 svar
0 synes godt om
18. august 2011

signe.

ja, hvis nogen har lagt mærke til det har jeg været væk fra siden, siden torsdag... dette skyldes at jeg fredag den 12 august kl 12.26 fik lavet akut kejsnersnit pga svær svangerskabsforgiftning(igen!) Jeg nåede lige præcis til uge 34+0, så han kom 6 uger før tid...

Han vejede 1925 gram, og målte 45 cm, og scorede 10 i apgarscore(staves) så det var bare perfekt selve FB kommer sener...

vi er indlagt, men han er dygtig og er allerede begyndt at spise af flaske, så de mener vi er hjemme om en 14 dages tid, det  vi fingre for

Kram fra Signe, nu mor til 2 skønne drenge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

B&J

Kæmpe tillykke med jeres lille dreng, og hvor er det flot han har scoret 10..

glæder mig til at læse din FB og se billeder

Anmeld

18. august 2011

B&J

Kæmpe tillykke med jeres lille dreng, og hvor er det flot han har scoret 10..

glæder mig til at læse din FB og se billeder

Anmeld

18. august 2011

Tropez

signe. skriver:

ja, hvis nogen har lagt mærke til det har jeg været væk fra siden, siden torsdag... dette skyldes at jeg fredag den 12 august kl 12.26 fik lavet akut kejsnersnit pga svær svangerskabsforgiftning(igen!) Jeg nåede lige præcis til uge 34+0, så han kom 6 uger før tid...

Han vejede 1925 gram, og målte 45 cm, og scorede 10 i apgarscore(staves) så det var bare perfekt selve FB kommer sener...

vi er indlagt, men han er dygtig og er allerede begyndt at spise af flaske, så de mener vi er hjemme om en 14 dages tid, det  vi fingre for

det er da noget være noget med dig, men et stort tillykke med den lille ny, godt at det går godt trods omstændighederne 

Anmeld

18. august 2011

NinaNymannMadsen

stor tillykke med den lille ny. har Hasse mødt ham så?

det var da lidt øv du skulle ende ud med svangerskabsforgiftning igen. men så er det da godt du var kommet så langt i graviditeten som du var.
glæder mig til FB og billeder hvis der kommer sådan nogen også.

Anmeld

18. august 2011

Moar2011

signe. skriver:

tillykke  ja så skete det jo igen  - men godt i alle 4 har det godt

Anmeld

18. august 2011

bullerbassen

signe. skriver:

Stort tillykke med den lille fyr - dejligt at I har det godt trods omstændighederne.

Anmeld

18. august 2011

lykkekevin

stort tillykke med den lille og det er da øv det skulle ende ud med akut

men flot vægt glæder mig til fb og billeder

Anmeld

18. august 2011

Saram

Stort tillykke til dig !!

Glæder mig til FB og billeder !

// Sara Alrø, som er stolt af at være mor til lille Filuca Nora.

Anmeld

18. august 2011

Kruse90

Stort tillykke og godt det gik godt

Jeg glæder mig til at se billeder og læse FB

Held og lykke fremover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.