Knust!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2011

Anonym trådstarter

Mettemus skriver:

Kan du så ikke tage derfra i nogle dage - hjem til dine forældre eller sådan noget, så du ikke behøver at gå op og ned ad ham. De skal jo finde ud af det på et eller andet tidspunkt

de ved det godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Marco2

Hvordan går det?

Anmeld

24. august 2011

PeruBaby

Ja, jeg har også haft tænkt meget på dig. Er du kommet lidt ud af huset og fået styr på lidt af det praktiske??

KÆMPEChris

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

OPdate:

deet er fucking hååååårdt.. der bliver snakket lejlighed til ham hvad vi gør med den lille, deling af vores ting.. jeg har en aftale med familie fonden for at få lidt lys på situationen, har snakket med kommunen.. men det hårdt at bo med en der ik vil en mere.

jeg bruger at komme ud hver dag, træner, så jeg ik bare sidder og glor og tænker en masse tanker.

jeg føler mig så svigtet, forladt.. jeg har lukket alt ned for at kunne klare hverdagen holder mig oppe min babys skyld, han skal intet lide under dette.. men det er hårdt..  og har bare lyst til at fyre ham en klap i ren frustation...

SPASSEEEER

Anmeld

26. august 2011

PeruBaby

Åhhh, jeg kan slet ikke finde på noget passende at skrive - ud over at jeg føler med dig og du skal vide at du tit er i mine tanker.

Anmeld

26. august 2011

JonTri

Pyhhh jeg har stået med en panisk mand, da vores 1. var 8 mdr... han var heller ikke sikker på han elskede mig og vi måtte aflyse bryllup og jeg tog ungen og skred indtil han panikhjerne tog sig sammen og tog et valg... Kender godt til at græde øjnene ud og være stærk for sit barn - og de gennemskuer det sgu alligevel. 

Håber snart du kommer "på den anden side" og kan se, at alt kan lade sig gøre

fra Rikke - der ik er sikker på hvem du er

Anmeld

26. august 2011

merethe

26. august 2011

DK

Godt du er ved at blive lidt vred. Det er heldigvis meget lettere at takle end knust.

Uanset hvad så Kæmpe KRAMMER herfra

Anmeld

26. august 2011

Multebær

Jeg aner ikke hvem du er men sender lige et kæmpe kram. Jeg kunne rigtig godt lige Dittes indlæg om at der kan være gode ting i vente og at selv om det er hårdt nu kan lykken findes derude i den ikke så fjerne fremtid. 

Jeg føler med dig. Kram kram kram

Kristine

Anmeld

27. august 2011

Anonym trådstarter

JonTri skriver:

Pyhhh jeg har stået med en panisk mand, da vores 1. var 8 mdr... han var heller ikke sikker på han elskede mig og vi måtte aflyse bryllup og jeg tog ungen og skred indtil han panikhjerne tog sig sammen og tog et valg... Kender godt til at græde øjnene ud og være stærk for sit barn - og de gennemskuer det sgu alligevel. 

Håber snart du kommer "på den anden side" og kan se, at alt kan lade sig gøre

fra Rikke - der ik er sikker på hvem du er

jeg ville jeg kunne sige at han nok kommer igen..men det tyder det ik på. han er iskold..

og har nu besluttet at indstille hans bolig søgen indtil han får en 3 vær. fra komunen, han erkommet på akut listen og der kan gå 3-4 mdr.. men fuuuck det er fuuuck det er længe at gå op og ned af hinanden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.