Knust!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

Anonym trådstarter

piadas skriver:

Er jeg den eneste detektiv herinde, for jeg regnede straks ud, hvem det er! Og jeg er STENsikker!

Nå, det er jo slet ikke det, det handler om! Hvor er det træls for dig, men jeg håber virkelig, du har nogen til at støtte dig i denne tid.

Synes det hele er sagt, så jeg ville bare lige give dig et

piaaa, du regner os alt ud....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

piadas

Anonym skriver:

piaaa, du regner os alt ud....

Hvordan går det?

Anmeld

19. august 2011

PeruBaby

piadas skriver:

Godt svar!

Anmeld

19. august 2011

PeruBaby

Ja, hvordan har du/ I det i dag??

Anmeld

19. august 2011

Mettemus

Jeg har ikke regnet noget som helst ud, men vil sende dig verdens største kram!

Hvor er det bare noget rigtig ØV! Håber du har mange gode mennesker omkring dig. BRUG dem! Hvis jeg var dig, ville jeg vippe ex-en ud så hurtigt som muligt. Ikke fordi i er uvenner, men for at gøre det nemmere at komme videre. Fokuser på det praktiske, så det er i orden. Det bliver nemmere med tiden. Heldigvis har du jo stadig det smukkeste der kom ud af jeres forhold - jeres fælles barn!

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

piadas skriver:

Hvordan går det?

det går ik godt.. jeg forstår det ik her helt.. vi bor sammen og det er vildt underligt men gør det for den lilles skyld.. og indtil han finder en lejlighed.. det hårdt at snakke om at dele vores ting op ringe til kommune.. ÅH..

det ik det liv jeg havde regnet med da lykkebarnet endelig kom.. synes han er en røv og tager den lette vej..men sådan er det  jo..

det gør ondt indeni, og nogen timer er bedre end andre.. det svinger meeget.. vores planer om fremtid mine drømme, alt er. pludselig blankt og uvist...

åhhhh

Anmeld

20. august 2011

Riksen

Anonym skriver:

det går ik godt.. jeg forstår det ik her helt.. vi bor sammen og det er vildt underligt men gør det for den lilles skyld.. og indtil han finder en lejlighed.. det hårdt at snakke om at dele vores ting op ringe til kommune.. ÅH..

det ik det liv jeg havde regnet med da lykkebarnet endelig kom.. synes han er en røv og tager den lette vej..men sådan er det  jo..

det gør ondt indeni, og nogen timer er bedre end andre.. det svinger meeget.. vores planer om fremtid mine drømme, alt er. pludselig blankt og uvist...

åhhhh

Jeg ville ønske, at du ikke skulle igennem dette, men det skal nok blive bedre med tiden på en eller anden måde. Fokuser på jeres lille guldklump - måske det kan distrahere dig lidt fra al det dumme. I hvert fald er der ubetinget kærlighed der, og måske også et glimt at håb og glæde at hente for dig?

Jeg håber, det går hurtigt for jer at organisere boligsituationen, så du kan koncentrere dig om at komme videre. Jeg sender dig i hvert fald endnu et kram fyldt med varme tanker!

Anmeld

20. august 2011

piadas

Anonym skriver:

åhhhh

Øv, altså - jeg ved slet ikke, hvad jeg skal skrive...

Puha, hvor må det være hårdt - håber virkelig du har nogle at læsse af og trække på.

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

Mettemus skriver:

Jeg har ikke regnet noget som helst ud, men vil sende dig verdens største kram!

Hvor er det bare noget rigtig ØV! Håber du har mange gode mennesker omkring dig. BRUG dem! Hvis jeg var dig, ville jeg vippe ex-en ud så hurtigt som muligt. Ikke fordi i er uvenner, men for at gøre det nemmere at komme videre. Fokuser på det praktiske, så det er i orden. Det bliver nemmere med tiden. Heldigvis har du jo stadig det smukkeste der kom ud af jeres forhold - jeres fælles barn!

jeg ka ik sidde i lejligheden på dagpenge... og ja .. kan ik helt overskue så meget faktisk, går lidt i min egen verden og er lidt rundt på gulvet

Anmeld

20. august 2011

Mettemus

Anonym skriver:

jeg ka ik sidde i lejligheden på dagpenge... og ja .. kan ik helt overskue så meget faktisk, går lidt i min egen verden og er lidt rundt på gulvet

Kan du så ikke tage derfra i nogle dage - hjem til dine forældre eller sådan noget, så du ikke behøver at gå op og ned ad ham. De skal jo finde ud af det på et eller andet tidspunkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.