Knust!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2011

Sofia

Det lyder virkelig hårdt! Jeg ved ikke hvem du er, men man føler jo man har et venskab med folk her fra gruppen, det gør mig virkelig ondt. Håber du har masser af venner og familie omkring dig, som kan hjælpe dig ovenpå. Forstår godt det hele virker håbløst og uoverskueligt lige nu. Men der er lys for enden af tunellen, husk det. Masser af knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

Lulle25

Ved ikke hvem du er men det var dog synd for dig/jerKæmpe kram til dig Knus Louise

Anmeld

18. august 2011

AA10

puha det gør mig rigtig ondt og høre har desværre ingen råd og har heller ingen ideer om hvem du er men du fortjener ihvertfald et kæmpe kram og hold humøret oppe også for din søn

Anmeld

18. august 2011

piadas

Er jeg den eneste detektiv herinde, for jeg regnede straks ud, hvem det er! Og jeg er STENsikker!

Nå, det er jo slet ikke det, det handler om! Hvor er det træls for dig, men jeg håber virkelig, du har nogen til at støtte dig i denne tid.

Synes det hele er sagt, så jeg ville bare lige give dig et

Anmeld

18. august 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Er jeg den eneste detektiv herinde, for jeg regnede straks ud, hvem det er! Og jeg er STENsikker!

Nå, det er jo slet ikke det, det handler om! Hvor er det træls for dig, men jeg håber virkelig, du har nogen til at støtte dig i denne tid.

Nej, jeg ved det også godt!! 

Anmeld

18. august 2011

blomst84

piadas skriver:

Tror også jeg har gættet det nu

Anmeld

18. august 2011

PeruBaby

piadas skriver:

Jeg tror måske godt folk har en anelse om hvem det er - eller - det tror jeg da at i hvert fald at jeg har. Men når personen vælger at være anonym, tror jeg bare de fleste vælger ikke at diskutere det

Anmeld

19. august 2011

Kit

Har ingen kloge ord eller gode råd. Men vil ikke bare forlade tråden uden at give et

Anmeld

19. august 2011

piadas

PeruBaby skriver:

Jeg tror måske godt folk har en anelse om hvem det er - eller - det tror jeg da at i hvert fald at jeg har. Men når personen vælger at være anonym, tror jeg bare de fleste vælger ikke at diskutere det

Godt svar!

Anmeld

19. august 2011

Lilje82

Årrrh stort kram til dig - Hvor er det bare ikke sjovt at skulle igennem dette, men jeg er sikker på tingene ser lysere ud med tiden - Men ja, lige nu er det ganske vist svært, især når man ikke er afklaret med situationen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.