Knust!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.772 visninger
40 svar
0 synes godt om
18. august 2011

Anonym trådstarter

så skete det....

jeg har længe synes kæresten har virket lidt underlig og kold og tog en snak med ham i tirsdags hvor han siger han ik ved om han  stadig elsker mig og er forvirret... BANG..  at rive mit  hjerte ud trampet på det .. han føler vi er nået et sted hen hvor det er forsent at rede vores 7 års forhold..

jeg går i chok er vist stadig, og igår var det så endeligt.. vi er ik kæreste/forlovet mere.. han er sikker, ha vil ik give det en chance mere synes vi har prøvet.. og heller ik for vores søn skyld..

jeg er knust, ved ik hvilke ben jeg skal stå på, ved ik hvad fremtiden bringer troede vi skulle blive gamle sammen, troede vi kunne kunne lare alt..

han virker så kold..jeg har grædt de sidste 2 dage, græder når jeg ser vores søn. græder hele tiden.. jeg forstår det ik..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

DK

Ejjjj Stakkels stakkels dig. Det er så hårdt med et brud hvor man ikke er enige. KÆMPE KRAMMER gennem wifi.

Jeg kan sige en masse trøstende ord, men vil nøjes med at sige at selv om alt føles håbløst nu, så bliver det bedre. Smerten vil aftage sig stille og roligt, dit liv vil igen komme på rette spor og du vil blive et helt menneske igen.

Jeg er jo selv skilt fra Kirstines far, og jeg fandt lykken igen. Først for mig selv og derefter sammen med Mikkel. Så der er altså lys forude. Og måske bliver du ligesom jeg meget mere glad for det nye liv der venter?

Anmeld

18. august 2011

Riksen

Åh nej! Det gør mig virkelig ondt at høre. Jeg håber, I finder en god løsning, om det så er at leve hver for sig eller at forsøge at reparere forholdet.
Jeg håber, du har et godt netværk, du kan trække på. Vi herinde er her i hvert fald

Du får lige en stor trøstekrammer med håbet om, at du snart kan blive glad igen.

Anmeld

18. august 2011

Anonym trådstarter

jeg kan slet ik overskue noget.. og synes bare man burde kæmpe lidt.. vi fik vores drømmebarn og 7 mdr efter.. ja står man her.. det er mig uforståligt..

at sidde og snakke om hvad vi gør i forhold til bolig,barn,bil praktiske ting, det er slet ik gået op for mig endnu..

jeg går på dagpenge, har ik råd til at sidde alene i det , så han bliver indtil han finder en bolig.. men er det nu det rigtige.. synes det hårdt.. men rart at han er her til at tage over med den lille for jeg sidder bare og tuder hele tiden...

i ved nok hvem jeg er.. men ik så mange ved at vi er gået fra hinanden så derfor lader jeg mg være anonym

Anmeld

18. august 2011

Riksen

Anonym skriver:

jeg kan slet ik overskue noget.. og synes bare man burde kæmpe lidt.. vi fik vores drømmebarn og 7 mdr efter.. ja står man her.. det er mig uforståligt..

at sidde og snakke om hvad vi gør i forhold til bolig,barn,bil praktiske ting, det er slet ik gået op for mig endnu..

jeg går på dagpenge, har ik råd til at sidde alene i det , så han bliver indtil han finder en bolig.. men er det nu det rigtige.. synes det hårdt.. men rart at han er her til at tage over med den lille for jeg sidder bare og tuder hele tiden...

i ved nok hvem jeg er.. men ik så mange ved at vi er gået fra hinanden så derfor lader jeg mg være anonym

Jeg kan godt forstå, at du finder det surrealistisk, at snakke praktiske ting, når nu du ikke er afklaret med situationen - sådan er det desværre, når man ikke er enige om bruddet. Jeg ville have det på nøjagtig samme måde som du - græde, græde, græde!

Trods situationen synes jeg, det vidner om en god indstilling til bruddet, jeres forhold og familie, at han bliver og tager sig af jer, så I ikke skal sejle jeres egen sø.

Du skal nok komme ovenpå igen, også rent økonomisk, for der jo hjælp at hente ved kommunen.

Jeg ved ikke, hvem du er, men har en ide om det.

Jeg føler virkelig med dig, så jeg sender dig masser af varme tanker

Anmeld

18. august 2011

Marco2

Har ikke den fjerneste anelse om hvem du er, men derfor skal du alligevel ha' en KÆMPE krammer!!

Hvor må det være hårdt og forstår godt du er super fortvivlet lige nu. Hvem ville ikke være det …

Men som Ditte siger, der er lys for enden af tunnelen. Det kan synes at der er langt derud, men tro mig det er der!

Men nej forstår heller ikke der ikke bliver kæmpet når man har et barn sammen, når barnet trods alt ikke er ældre. Men igen,jeg har jo ikke nogen anelse om hvem du er og ved heller ikke hvordan tingene er hjemme hos Jer.

AG

Anmeld

18. august 2011

Karina84

Har ikke så mange vise ord, men vil ikke gå uden at gi dig en kæmpe

Anmeld

18. august 2011

AnneBJ

Alt det kloge er sagt, så jeg nøjes med et stort kram! 

Anmeld

18. august 2011

PeruBaby

PUHA, det lyder rigtig hårdt!!

MEN du skal nok komme igennem det, selvom det måske ikke føles sådan lige nu! Det går et stykke tid, hvor det bare virker uoverskueligt, men jeg er sikker på at du nok skal finde nogle kræfter frem til at komme videre og skabe et godt liv for dig selv og jeres barn. Jeg er, som de andre også skriver, sikker på at der bliver bedre i fremtiden

knus til dig!!

Anmeld

18. august 2011

blomst84

Jeg aner ikke hvem du er men ville virkelig ikke gå uden at give dig et kæmpe kram... Det lyder super hårdt med et lille barn og et forhold der er gået i stykker men som de andre skriver er der HÅB!!! Håber du har en fantastisk familie og nogle dejlige venner der kan støtte dig i denne her tid... De bedste tanker herfra...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.