Anonym skriver:
jeg kan slet ik overskue noget.. og synes bare man burde kæmpe lidt.. vi fik vores drømmebarn og 7 mdr efter.. ja står man her.. det er mig uforståligt..
at sidde og snakke om hvad vi gør i forhold til bolig,barn,bil praktiske ting, det er slet ik gået op for mig endnu..
jeg går på dagpenge, har ik råd til at sidde alene i det , så han bliver indtil han finder en bolig.. men er det nu det rigtige.. synes det hårdt.. men rart at han er her til at tage over med den lille for jeg sidder bare og tuder hele tiden...
i ved nok hvem jeg er.. men ik så mange ved at vi er gået fra hinanden så derfor lader jeg mg være anonym
Jeg kan godt forstå, at du finder det surrealistisk, at snakke praktiske ting, når nu du ikke er afklaret med situationen - sådan er det desværre, når man ikke er enige om bruddet. Jeg ville have det på nøjagtig samme måde som du - græde, græde, græde!
Trods situationen synes jeg, det vidner om en god indstilling til bruddet, jeres forhold og familie, at han bliver og tager sig af jer, så I ikke skal sejle jeres egen sø.
Du skal nok komme ovenpå igen, også rent økonomisk, for der jo hjælp at hente ved kommunen.
Jeg ved ikke, hvem du er, men har en ide om det.
Jeg føler virkelig med dig, så jeg sender dig masser af varme tanker