Det er snorkeri der.... Får I også høvl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

Mira0911

Frk Mig skriver:

jeg snorker BIG TIME .. men manden siger ikke noget .. han nusser mig på mit lår og så stopper det igen .. han syntes det er synd hvis han får vækket mig .. Han snorker ikke selv .. Der kan komme en antydning til det hvis han er super snottet .. men ikk noget jeg ikke kan sove fra fordi at det er så meget lidt ..

Dejligt at have en mand som ikke snorker... Begynder du slet ikke igen med at snorke eller stopper det helt når han har nusset dig? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Diana...

Mira0911 skriver:

Ja vil nok sige det værste var da han kradsede/rev mig i nakken... Av for den da også... 

Hehe vender han sig så? 

Ja ja uden problemer 

Anmeld

17. august 2011

Mira0911

Diana... skriver:

Ja ja uden problemer 

Dejligt... 

Anmeld

17. august 2011

Mathilde

Ja så vidt jeg husker, snorkede jeg mens jeg var højgravid. Min kæreste vækkede mig aldrig fordi han kan sove fra alt. Men hvis jeg sov på sofaen kunne han godt efterfølgende sige, at jeg snorkede

Til gengæld er det MEGET sjældent at jeg sover en hel nat uden at blive forstyrret af, at min kæreste snorker....faktisk er det rigtig slemt i perioder og jeg har ikke kunnet hænge sammen pga manglende søvn lige pt er jeg kun vågen få gange

I perioder har vi sovet hver for sig pga hans snorken... Når jeg er så træt bliver jeg irriteret på ham, fordi jeg jo mener, at han er skyld i min manglende søvn (stakkels mand)

Anmeld

17. august 2011

Mira0911

Mathilde skriver:

Ja så vidt jeg husker, snorkede jeg mens jeg var højgravid. Min kæreste vækkede mig aldrig fordi han kan sove fra alt. Men hvis jeg sov på sofaen kunne han godt efterfølgende sige, at jeg snorkede

Til gengæld er det MEGET sjældent at jeg sover en hel nat uden at blive forstyrret af, at min kæreste snorker....faktisk er det rigtig slemt i perioder og jeg har ikke kunnet hænge sammen pga manglende søvn lige pt er jeg kun vågen få gange

I perioder har vi sovet hver for sig pga hans snorken... Når jeg er så træt bliver jeg irriteret på ham, fordi jeg jo mener, at han er skyld i min manglende søvn (stakkels mand)

Uh ja jeg får også tit at vide når jeg har sovet på sofaen "Hold da kæft du har trukket torsk i land sammen med hunden" 

Øv at man ligefrem skal sove hver for sig pga det... 

Anmeld

17. august 2011

Mathilde

Mira0911 skriver:

Uh ja jeg får også tit at vide når jeg har sovet på sofaen "Hold da kæft du har trukket torsk i land sammen med hunden" 

Øv at man ligefrem skal sove hver for sig pga det... 

Hihi hyggeligt at du kan ligge og snorke med hunden

Det er nu heller ikke tit vi sover hver for sig...han er meget imod det. Men det er selvfølgelig heller ikke ham, der ikke får sin nattesøvn 

Anmeld

17. august 2011

Mira0911

Mathilde skriver:

Hihi hyggeligt at du kan ligge og snorke med hunden

Det er nu heller ikke tit vi sover hver for sig...han er meget imod det. Men det er selvfølgelig heller ikke ham, der ikke får sin nattesøvn 

Hver gang jeg ligger mig til at sove, så gør hunden også... han laver de samme ting som mig nærmest... Sover, blunder osv osv... 

Anmeld

17. august 2011

Mathilde

Mira0911 skriver:

Hver gang jeg ligger mig til at sove, så gør hunden også... han laver de samme ting som mig nærmest... Sover, blunder osv osv... 

Dejlig hund

Anmeld

17. august 2011

Mira0911

Mathilde skriver:

Dejlig hund

Ja mega meget... 

Anmeld

17. august 2011

Frk Mig

Mira0911 skriver:

Dejligt at have en mand som ikke snorker... Begynder du slet ikke igen med at snorke eller stopper det helt når han har nusset dig? 

jeg begynder altid igen .. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.