Det er snorkeri der.... Får I også høvl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Hehe skægt Jamen så vidt jeg ved snorker jeg ikke, har i hvert fald ikke fået klager Han snorker også sjældent, men nu her hvor han er startet i praktik og har lange dag og er meget træt, så hænder det. Så siger jeg bare: "Skaaat, du snorker, vend dig lige om på siden" - Og wupti. Så er der ikke mere snorken  

Hehe, her kan det fortsætte selvom jeg siger til ham at han skal vende sig... Og det samme med mig for den sags skyld... Jeg snorker ligeså lang natten er... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Chillien

Mira0911 skriver:

Dejlig nem måde... 

Ja det er SKØNT..

Anmeld

17. august 2011

Mira0911

Chillien skriver:

Ja det er SKØNT..

Anmeld

17. august 2011

Sabina92

Mira0911 skriver:

De sidste MANGE nætter har jeg fået en over hånden flere gange om natten, fordi jeg snorker og kæresten kan ikke sove.... 

Min undskyldning for at jeg snorker meget om natten lige pt. er at det er fordi det er så langt henne i graviditeten... Kæresten siger bare jaja... 

Jeg plejer aldrig at sige noget til ham om natten når han snorker... Plejer som regel godt at kan falde i søvn uden problemer.... 

I nat kunne jeg simpelthen ikke... Jeg satte mig op i sengen og sagde til ham "Hvaaa, bare lige så du ved det, så snorker du rimelig højt og meget, må jeg sove nu?"  Jeg rendte også på toilet konstant så det er ikke ligefrem meget søvn jeg har fået... Det er også den eneste gang jeg har sagt til ham han snorker meget højt osv... 

Så kom der egentlig ro på kort tid efter... 

Skal så lige siges at hver gang jeg har fået et dask over hånden, så er jeg begyndt at snorke videre kort tid efter igen.... 

Andre som får nogle dask om natten og kommentaren "Du snorker" ?

Jeg kan også høre dig

Anmeld

17. august 2011

Mira0911

Sabina92 skriver:

Jeg kan også høre dig

SHIT.... Jamen så bliver jeg jo nød til at få fat i noget til den snorken... For søvn det skal du da have...  Eller kan du klare 4 ugers larm endnu? 

Anmeld

17. august 2011

Sabina92

Mira0911 skriver:

SHIT.... Jamen så bliver jeg jo nød til at få fat i noget til den snorken... For søvn det skal du da have...  Eller kan du klare 4 ugers larm endnu? 

arh det kan jeg ikke, det er ved at tage livet fuldstændig af mig (:

- Jeg har engang købt sådan noget plaster man sætter på næsen til min mor, så skulle det gerne hold, eller hvertfald hjælp lidt på det (:

Anmeld

17. august 2011

Mira0911

Sabina92 skriver:

arh det kan jeg ikke, det er ved at tage livet fuldstændig af mig (:

- Jeg har engang købt sådan noget plaster man sætter på næsen til min mor, så skulle det gerne hold, eller hvertfald hjælp lidt på det (:

Så må jeg nok hellere gøre noget... 

Ja, har set flere nævne lidt forskelligt... Meeen tror nu nok kæresten godt kan klare den sidste tid... 

Anmeld

17. august 2011

Diana...

Kommer fra mander der river dig i søvne (hmm bom bom hvad er værst) 

Nej jeg har aldrig fået noget at vide eller noget da jeg snorket da jeg var gravid. MEN jeg skubbe til manden HVER gang og beder ham vende sig om på siden for ellers får jeg ikke sovet 

Anmeld

17. august 2011

Frk Mig

jeg snorker BIG TIME .. men manden siger ikke noget .. han nusser mig på mit lår og så stopper det igen .. han syntes det er synd hvis han får vækket mig .. Han snorker ikke selv .. Der kan komme en antydning til det hvis han er super snottet .. men ikk noget jeg ikke kan sove fra fordi at det er så meget lidt ..

Anmeld

17. august 2011

Mira0911

Diana... skriver:

Kommer fra mander der river dig i søvne (hmm bom bom hvad er værst) 

Nej jeg har aldrig fået noget at vide eller noget da jeg snorket da jeg var gravid. MEN jeg skubbe til manden HVER gang og beder ham vende sig om på siden for ellers får jeg ikke sovet 

Ja vil nok sige det værste var da han kradsede/rev mig i nakken... Av for den da også... 

Hehe vender han sig så? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.