Mira0911 skriver:
De sidste MANGE nætter har jeg fået en over hånden flere gange om natten, fordi jeg snorker og kæresten kan ikke sove....
Min undskyldning for at jeg snorker meget om natten lige pt. er at det er fordi det er så langt henne i graviditeten... Kæresten siger bare jaja... 
Jeg plejer aldrig at sige noget til ham om natten når han snorker... Plejer som regel godt at kan falde i søvn uden problemer.... 
I nat kunne jeg simpelthen ikke... Jeg satte mig op i sengen og sagde til ham "Hvaaa, bare lige så du ved det, så snorker du rimelig højt og meget, må jeg sove nu?"
Jeg rendte også på toilet konstant så det er ikke ligefrem meget søvn jeg har fået... Det er også den eneste gang jeg har sagt til ham han snorker meget højt osv...
Så kom der egentlig ro på kort tid efter...
Skal så lige siges at hver gang jeg har fået et dask over hånden, så er jeg begyndt at snorke videre kort tid efter igen.... 
Andre som får nogle dask om natten og kommentaren "Du snorker" ?
Hehe skægt
Jamen så vidt jeg ved snorker jeg ikke, har i hvert fald ikke fået klager
Han snorker også sjældent, men nu her hvor han er startet i praktik og har lange dag og er meget træt, så hænder det. Så siger jeg bare: "Skaaat, du snorker, vend dig lige om på siden" - Og wupti. Så er der ikke mere snorken
Anmeld