Det er snorkeri der.... Får I også høvl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.760 visninger
42 svar
0 synes godt om
17. august 2011

Mira0911

De sidste MANGE nætter har jeg fået en over hånden flere gange om natten, fordi jeg snorker og kæresten kan ikke sove.... 

Min undskyldning for at jeg snorker meget om natten lige pt. er at det er fordi det er så langt henne i graviditeten... Kæresten siger bare jaja... 

Jeg plejer aldrig at sige noget til ham om natten når han snorker... Plejer som regel godt at kan falde i søvn uden problemer.... 

I nat kunne jeg simpelthen ikke... Jeg satte mig op i sengen og sagde til ham "Hvaaa, bare lige så du ved det, så snorker du rimelig højt og meget, må jeg sove nu?"  Jeg rendte også på toilet konstant så det er ikke ligefrem meget søvn jeg har fået... Det er også den eneste gang jeg har sagt til ham han snorker meget højt osv... 

Så kom der egentlig ro på kort tid efter... 

Skal så lige siges at hver gang jeg har fået et dask over hånden, så er jeg begyndt at snorke videre kort tid efter igen.... 

Andre som får nogle dask om natten og kommentaren "Du snorker" ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Trine89

nej heldigvis snorker jeg ikke (ikke hva jeg ved af hvertfald

og Heldigvis er det Yderst sjældent jeg hører min kæreste snorke. men hvis han gør, kan jeg bare sige " skaat du snorker, vend dig lige." så gør han det og så stopper han også med at snorke  

(det er det samme hvis han fylder hele sengen. så kan jeg også bare sige at han fylder og så flytter han sig )

Anmeld

17. august 2011

Chillien

Hmm... Det er yderst sjældent jeg bliver vækket fordi jeg snorker.. Ved ikk om det har noget at gøre med at manden falder i søvn først..

Men når han snorker kan jeg nøjes med et vippe en lille smule med kroppen hen mod ham.. Så vender han sig og stopper med at snorke.. Og det er ellers ret tit han snorker, men døjer ikk videre med det, for har vænnet mig til at tippe en gang så jeg gør det nærmest i søvne..

Det er simpelthen så fantstisk og håber aldrig han vokser fra det

Anmeld

17. august 2011

Nessie

Ha ha, vi snorker begge to, men skubber bare lige til den anden, og hvis det ikke er helt nok, så et skub til, og et vend dig lige om, så er snorkeriet overstået.

Jeg snorkede åbenbart også helt vildt i slutningen af min graviditet, så det endte med at jeg købte noget "snorke-plaster", og det hjalp da på det værste snorken

Anmeld

17. august 2011

Mira0911

Trine89 skriver:

nej heldigvis snorker jeg ikke (ikke hva jeg ved af hvertfald

og Heldigvis er det Yderst sjældent jeg hører min kæreste snorke. men hvis han gør, kan jeg bare sige " skaat du snorker, vend dig lige." så gør han det og så stopper han også med at snorke  

(det er det samme hvis han fylder hele sengen. så kan jeg også bare sige at han fylder og så flytter han sig )

Hehe hver gang jeg kommer ind til sengen og skal til at ligge mig, fylder han også enormt meget her... Jeg skal hæve stemmen lidt og sige "Du fylder, du ligger helt over ved mig".... Så flytter han sig også... 

Heldigt at du ikke snorker eller at kæresten ikke høre det... Hvis det er... 

Anmeld

17. august 2011

Trine89

Mira0911 skriver:

Hehe hver gang jeg kommer ind til sengen og skal til at ligge mig, fylder han også enormt meget her... Jeg skal hæve stemmen lidt og sige "Du fylder, du ligger helt over ved mig".... Så flytter han sig også... 

Heldigt at du ikke snorker eller at kæresten ikke høre det... Hvis det er... 

Hehe jah kan bare sige det stille og roligt.. hehe.. Selvom han sover tungt så lige så snart jeg siger noget til han registrere han det  

men jah det er dejligt nok at der ikke er noget snorkeri her

Anmeld

17. august 2011

JuelZ

altså graviditet eller ej jeg snorker rigtig meget xD .. desværre haha.. når det helt slemt med mig vågner jeg faktisk selv af det og vender mig flov om på siden i håb om at kæresten ikke vågnede

tilgengæld så snorker han os, der skal jeg bare sige skat, du snorker, er du sød og vende dig.... også kommer der gerne et svar tilbage der lyder :smaske,smaske mmmmh ok::.

Anmeld

17. august 2011

muzen

jeg snorkede også helt vildt til sidst i min gravidtet. men jeg gik på apoteket og købe sådan nogle næse strimler der tager snorken, og ved mig hjalp de helt vildt og vi kunne allesammen sove om natten igen :-)

kan kun sige prøv dem

Anmeld

17. august 2011

Louiiiise

Jeg er begyndt at snorke helt vildt efter jeg er blevet gravid. Det er blevet slemt på det sidste jeg er ikke engang højgravid, så det kan jeg ikke bruge som undskyldning jeg er 19+4 Manden har optaget to gange hvor højt jeg snorker. Hehe det skal siges at man ikke skulle tro at det er en lille kvinde som snorker, men mere en fuld voksen mand. Hehe Det griner vi meget over herhjemme, når vi høre optagelserne første gang troede jeg simpeæthen ikke på at det var mig.Herhjemme hjælper det ikke at vende mig, jeg snorker på ryggen, maven og siden. Har helt ondt af manden

Anmeld

17. august 2011

Mira0911

Chillien skriver:

Hmm... Det er yderst sjældent jeg bliver vækket fordi jeg snorker.. Ved ikk om det har noget at gøre med at manden falder i søvn først..

Men når han snorker kan jeg nøjes med et vippe en lille smule med kroppen hen mod ham.. Så vender han sig og stopper med at snorke.. Og det er ellers ret tit han snorker, men døjer ikk videre med det, for har vænnet mig til at tippe en gang så jeg gør det nærmest i søvne..

Det er simpelthen så fantstisk og håber aldrig han vokser fra det

Dejlig nem måde... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.