Prinsessens balsal 33+2 (holy shit)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2011

Frøken J.

Frk-Lotusblomst skriver:

Den er nu flot den mave.
Og du stråler jo, også med mere end en hage. - Dog ser jeg nu kun en og slet ikke dobbel.

Det varmer så meget dét kompliment. Netop den der med at stråle. Den har jeg ikke rigtig hørt så meget til, og synes altid folk snakker om gravide stråler. Hehe! Så tak! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Frøken J.

Lisbeth85 skriver:

Sikke en smuk mavse du går rundt med - såå flot gravid du er !!!

Tusind tak 

Anmeld

16. august 2011

Frøken J.

Tanja. skriver:

Ihh tak De var først ved at komme der, maven kløede viiildt, og i dag ligner min mave bare en hønserøv

Ej, du skal ikke være så hård ved dig selv! Om ikke andet er resultatet jo dét værd! 

Anmeld

16. august 2011

Nynne88

Frøken J. skriver:

Tak, jeg synes også den kan gå an. Hehe  

Kan den bestemt 

Anmeld

16. august 2011

Koen.

Frøken J. skriver:

Ej, du skal ikke være så hård ved dig selv! Om ikke andet er resultatet jo dét værd! 

Tror det er fordi du ikke har set den Ja, uden tvivl og herregud det er de færreste der skal se mig uden tøj på

Anmeld

16. august 2011

Frk-Lotusblomst

Frøken J. skriver:

Det varmer så meget dét kompliment. Netop den der med at stråle. Den har jeg ikke rigtig hørt så meget til, og synes altid folk snakker om gravide stråler. Hehe! Så tak! 

Så var det da godt jeg endelig skrev det. Det er min ærlige mening, SYnes du stråler. Og synes jeg også du gjorde sidst. På de billeder hvor du ellers synes du lignede en sur kone.

Anmeld

16. august 2011

bullerbassen

Frøken J. skriver:

Tusind tak! Det er altså rigtig dejligt at høre sådan noget fra "fremmede"!

Selvkritik kender jeg ALT til - derfor der ingen billeder er af mig men Silas

Anmeld

16. august 2011

Frøken J.

Tanja. skriver:

Tror det er fordi du ikke har set den Ja, uden tvivl og herregud det er de færreste der skal se mig uden tøj på

Ja, det skal jeg ikke kunne sige! Men altså. Der er jo ikke noget at gøre ved de sataner! Hvilket er røven selv Gad vide hvor mange jeg får. Dem jeg har nu er "bare" dem fra min overvægt, der er blevet strukket ud igen. Læks 

Anmeld

16. august 2011

Frøken J.

Frk-Lotusblomst skriver:

Så var det da godt jeg endelig skrev det. Det er min ærlige mening, SYnes du stråler. Og synes jeg også du gjorde sidst. På de billeder hvor du ellers synes du lignede en sur kone.

Haha! Jeg var dælme også sur! Denne uge har jeg dog fået et skud feel-good hormoner i stedet for, det er lidt mere positivt  

Anmeld

16. august 2011

Frøken J.

bullerbassen skriver:

Selvkritik kender jeg ALT til - derfor der ingen billeder er af mig men Silas

Han er også sød, men er sikker på, at hans mor er ligeså smuk!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.