Prinsessens balsal 33+2 (holy shit)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2011

Frøken J.

bullerbassen skriver:

Ej hold da op - du er da så fin  Det er en super flot mave ( og hage ) intet at skamme dig over

Det er sødt sagt Det kan være svært at se det andre ser, men sådan årevis dårlig selvtillid er ikke sådan lige at smide ud af porten  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Krussedulle

Frøken J. skriver:

Tusind tak! Det er sødt sagt! Men holde vægten har jeg nu ikke Har taget mellem 16-18 kg på her i uge 34 (tør ikke veje mig længere ) og skulle max tage 15 på, på de 40 uger. Æv æv  

Det kan man altså SLET ikke se!! syntes bare din mave er så fin, den sidder bare lige dér ... Jeg tror måske jeg tog 28 kg på med den første .. Venter nr 3 nu, men blev gravid da vores yngste var 4 mdr, så havde stadig en masse overflødige kg ... Har til gengæld ikke taget på endnu, men er også kun 12+0

Anmeld

16. august 2011

Babylil

Frøken J. skriver:

Ja ja.. Jeg går da og synes maven fylder godt til, men blev alligevel lidt (læs: MEGET) overrasket, da jeg så de her billeder. Hold da magl den er stor Så er der ikke noget at sige til, at min ryg er ødelagt, at der nu er vand i fødderne, og jeg bare føler mig kronisk besværet. Ak  

Bettepigen skubber rundt mere eller mindre konstant. Men hvis jeg synger "Velkommen til verden" for hende, så falder hun til ro. Sødt, ikke? SYnger den for hende mange gange hver dag

Lige et foto fra 4+6 til sammenligning. Ja, det var dengang der kun var én hage 

Sikke en fin mave du har

Anmeld

16. august 2011

Koen.

Frøken J. skriver:

Tak Ja, jeg tør ikke tænke på hvordan den ender 

naarj, men mon ikke den os snart synker lidt ned af,så ser det knap så voldsomt ud

Jeg lignede en der havde slugte en badebold (vejer 42 kg normalt og tog 26 kg på) og følte mig enorm, men da den sank så så man liiiidt mindre ud

Anmeld

16. august 2011

Frøken J.

Krussedulle skriver:

Det kan man altså SLET ikke se!! syntes bare din mave er så fin, den sidder bare lige dér ... Jeg tror måske jeg tog 28 kg på med den første .. Venter nr 3 nu, men blev gravid da vores yngste var 4 mdr, så havde stadig en masse overflødige kg ... Har til gengæld ikke taget på endnu, men er også kun 12+0

Well, jeg er åbenbart god til at skjule de dersens kg Jeg var overvægtig tilbage i starten af 2010 og vejede 93 kilo, og smed 25. Men når jeg viser folk billeder fra min overvægtige periode, er der ikke én der tror på, at jeg vejede så meget. Så det må åbenbart placere sig meget jævnt over hele kroppen

Men ingen +kilo ved 12+ er da skide flot! Men jeg tænker bare.. Nogen tager nok bare nemmere på under en graviditet end andre! Og er nået den konklusion, at det ikke nytter noget at slå sig selv oven i hovedet, så pyt med dine +28. Resultatet er jo vidunderligt! (At jeg så er dårlig til at lade være at dunke mig selv i hovedet er en anden sag

Anmeld

16. august 2011

Frøken J.

Babylil skriver:

Sikke en fin mave du har

Tusind tak! 

Anmeld

16. august 2011

Frøken J.

Tanja. skriver:

naarj, men mon ikke den os snart synker lidt ned af,så ser det knap så voldsomt ud

Jeg lignede en der havde slugte en badebold (vejer 42 kg normalt og tog 26 kg på) og følte mig enorm, men da den sank så så man liiiidt mindre ud

Jo, mon ikke snart den vender Nu må vi se hvordan den lille overhovedet vender når jeg kommer til JM her den 31. Min læge kunne ikke mærke hvordan hun lå 

Ej hvor skægt Det ville jeg gerne have set! Men er det så ikke også meget mere ubehageligt når den synker til gengæld? 

Anmeld

16. august 2011

Koen.

Frøken J. skriver:

Jo, mon ikke snart den vender Nu må vi se hvordan den lille overhovedet vender når jeg kommer til JM her den 31. Min læge kunne ikke mærke hvordan hun lå 

Ej hvor skægt Det ville jeg gerne have set! Men er det så ikke også meget mere ubehageligt når den synker til gengæld? 

Det kan vi håbe, men du er nu smuk

haha tror faktisk jeg har nogle mave billede herinde, kigger lige åååh jo, meget ubehageligt synes jeg, led af svær bækkenløsning og skulle ligge på sofaen fra uge 16, så da maven sank føltes det som at have en bold mellem benene der gnavede (kan du følge mig? )

Anmeld

16. august 2011

Frøken J.

Tanja. skriver:

Det kan vi håbe, men du er nu smuk

haha tror faktisk jeg har nogle mave billede herinde, kigger lige åååh jo, meget ubehageligt synes jeg, led af svær bækkenløsning og skulle ligge på sofaen fra uge 16, så da maven sank føltes det som at have en bold mellem benene der gnavede (kan du følge mig? )

Kiggede lige din profil, men kunne ikke se dem via den, så ved ikke om de ligger under en gammel bruger eller noget?

Ej, stakkels dig!! Det var da VILDT længe at holde sig i ro. Så føler jeg mig lige pludselig noget mere heldig! 

Anmeld

16. august 2011

Koen.

Frøken J. skriver:

Kiggede lige din profil, men kunne ikke se dem via den, så ved ikke om de ligger under en gammel bruger eller noget?

Ej, stakkels dig!! Det var da VILDT længe at holde sig i ro. Så føler jeg mig lige pludselig noget mere heldig! 

Tror det er fordi vi ikke er "venner"

Her er et link: https://www.baby.dk/debat/43449pi1/uge-36/mavsen-35 --6.aspx#GoToMessage

Det var det sidste billede jeg nåede at tage inden jeg fødte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.