Prinsessens balsal 33+2 (holy shit)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2011

Frk Mig

Frøken J. skriver:

Ja ja.. Jeg går da og synes maven fylder godt til, men blev alligevel lidt (læs: MEGET) overrasket, da jeg så de her billeder. Hold da magl den er stor Så er der ikke noget at sige til, at min ryg er ødelagt, at der nu er vand i fødderne, og jeg bare føler mig kronisk besværet. Ak  

Bettepigen skubber rundt mere eller mindre konstant. Men hvis jeg synger "Velkommen til verden" for hende, så falder hun til ro. Sødt, ikke? SYnger den for hende mange gange hver dag

Lige et foto fra 4+6 til sammenligning. Ja, det var dengang der kun var én hage 

Sikke en fin mave .. Og jeg kan altså kun se 1 hage ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Krussedulle

Frøken J. skriver:

Well, jeg er åbenbart god til at skjule de dersens kg Jeg var overvægtig tilbage i starten af 2010 og vejede 93 kilo, og smed 25. Men når jeg viser folk billeder fra min overvægtige periode, er der ikke én der tror på, at jeg vejede så meget. Så det må åbenbart placere sig meget jævnt over hele kroppen

Men ingen +kilo ved 12+ er da skide flot! Men jeg tænker bare.. Nogen tager nok bare nemmere på under en graviditet end andre! Og er nået den konklusion, at det ikke nytter noget at slå sig selv oven i hovedet, så pyt med dine +28. Resultatet er jo vidunderligt! (At jeg så er dårlig til at lade være at dunke mig selv i hovedet er en anden sag

Wow, det var et flot vægttab! .. Hehe tja, jeg havde/har det nok lidt som dig, det der med at slå sig selv i hovedet.. Men jeg har desværre altid været nærmest sygeligt besat at vægten ... Har på 5 år og 2 graviditeter taget 30 kg på! :-O.. Håber bare at jeg kan rette op på det bagefter

Anmeld

16. august 2011

bullerbassen

Frøken J. skriver:

Det er sødt sagt Det kan være svært at se det andre ser, men sådan årevis dårlig selvtillid er ikke sådan lige at smide ud af porten  

Nej det hænger godt ved men du er FLOT .... Maven sidder lige hvor den skal - syntes ikke du ligner en der har taget mere på end graviditeten

Anmeld

16. august 2011

Frk-Lotusblomst

Den er nu flot den mave.
Og du stråler jo, også med mere end en hage. - Dog ser jeg nu kun en og slet ikke dobbel.

Anmeld

16. august 2011

Frøken J.

Tanja. skriver:

Tror det er fordi vi ikke er "venner"

Her er et link: https://www.baby.dk/debat/43449pi1/uge-36/mavsen-35 --6.aspx#GoToMessage

Det var det sidste billede jeg nåede at tage inden jeg fødte

Nåååh Så forstår jeg bedre

GUD hvor er den ellers flot! Og ingen strækmærker? Arj, er helt misundelig  

Anmeld

16. august 2011

Lisbeth85

Frøken J. skriver:

Ja ja.. Jeg går da og synes maven fylder godt til, men blev alligevel lidt (læs: MEGET) overrasket, da jeg så de her billeder. Hold da magl den er stor Så er der ikke noget at sige til, at min ryg er ødelagt, at der nu er vand i fødderne, og jeg bare føler mig kronisk besværet. Ak  

Bettepigen skubber rundt mere eller mindre konstant. Men hvis jeg synger "Velkommen til verden" for hende, så falder hun til ro. Sødt, ikke? SYnger den for hende mange gange hver dag

Lige et foto fra 4+6 til sammenligning. Ja, det var dengang der kun var én hage 

Sikke en smuk mavse du går rundt med - såå flot gravid du er !!!

Anmeld

16. august 2011

Frøken J.

Frk Mig skriver:

Sikke en fin mave .. Og jeg kan altså kun se 1 hage ..

Takker! Måske har jeg brug for briller så. Hehe  

Anmeld

16. august 2011

Frøken J.

Krussedulle skriver:

Wow, det var et flot vægttab! .. Hehe tja, jeg havde/har det nok lidt som dig, det der med at slå sig selv i hovedet.. Men jeg har desværre altid været nærmest sygeligt besat at vægten ... Har på 5 år og 2 graviditeter taget 30 kg på! :-O.. Håber bare at jeg kan rette op på det bagefter

Tak! Det var jeg ikke før jeg blev overvægtig, men det er jeg blevet. Av det gør ondt at se store tal på vægten! Men ved du hvad? Self. kan du komme af med de kilo igen. Man kan nemlig hvad man vil, det siger jeg vil mig selv hver dag  

Anmeld

16. august 2011

Frøken J.

bullerbassen skriver:

Nej det hænger godt ved men du er FLOT .... Maven sidder lige hvor den skal - syntes ikke du ligner en der har taget mere på end graviditeten

Tusind tak! Det er altså rigtig dejligt at høre sådan noget fra "fremmede"!

Anmeld

16. august 2011

Koen.

Frøken J. skriver:

Nåååh Så forstår jeg bedre

GUD hvor er den ellers flot! Og ingen strækmærker? Arj, er helt misundelig  

Ihh tak De var først ved at komme der, maven kløede viiildt, og i dag ligner min mave bare en hønserøv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.