Prinsessens balsal 33+2 (holy shit)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.857 visninger
65 svar
0 synes godt om
16. august 2011

Frøken J.

Ja ja.. Jeg går da og synes maven fylder godt til, men blev alligevel lidt (læs: MEGET) overrasket, da jeg så de her billeder. Hold da magl den er stor Så er der ikke noget at sige til, at min ryg er ødelagt, at der nu er vand i fødderne, og jeg bare føler mig kronisk besværet. Ak  

Bettepigen skubber rundt mere eller mindre konstant. Men hvis jeg synger "Velkommen til verden" for hende, så falder hun til ro. Sødt, ikke? SYnger den for hende mange gange hver dag

Lige et foto fra 4+6 til sammenligning. Ja, det var dengang der kun var én hage 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

bobbles

Frøken J. skriver:

Ja ja.. Jeg går da og synes maven fylder godt til, men blev alligevel lidt (læs: MEGET) overrasket, da jeg så de her billeder. Hold da magl den er stor Så er der ikke noget at sige til, at min ryg er ødelagt, at der nu er vand i fødderne, og jeg bare føler mig kronisk besværet. Ak  

Bettepigen skubber rundt mere eller mindre konstant. Men hvis jeg synger "Velkommen til verden" for hende, så falder hun til ro. Sødt, ikke? SYnger den for hende mange gange hver dag

så fin og stor en mave

Anmeld

16. august 2011

Nynne88

Men den er flot 

Anmeld

16. august 2011

Frøken J.

Frøken Christiansen skriver:

så fin og stor en mave

Tak!  

Anmeld

16. august 2011

Frøken J.

Nynne88 skriver:

Men den er flot 

Tak, jeg synes også den kan gå an. Hehe  

Anmeld

16. august 2011

JustAnotherName

Du er så smuk ....var og er!! 

Anmeld

16. august 2011

Frøken J.

JustAnotherName skriver:

Du er så smuk ....var og er!! 

Tusind tak  Det varmer! 

Anmeld

16. august 2011

maryjane

Frøken J. skriver:

Ej, hvor ser du da bare sød og glad ud!

Og flot mave selvfølgelig. (:

Anmeld

16. august 2011

_-Kathrine-_

Smuk mave....

Anmeld

16. august 2011

Frøken J.

maryjane skriver:

Ej, hvor ser du da bare sød og glad ud!

Og flot mave selvfølgelig. (:

Tusind tak! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.