børn der slår, skubber, sparker osv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.770 visninger
68 svar
0 synes godt om
16. august 2011

Caroline86

Jeg fatter det ikke!

Der er en BØLLE nede i Lauras vuggestue... Hun udnytter at hun er større end de andre og er virkelig strid! Hun skubber og slår så snart hun kan komme til det, og hun stopper ikke når de andre børn falder og slår sig Hun er virkelig en l**te unge (ja, undskyld!!)...

Pædagogerne forsøger at stoppe hende og "skælder ud" når hun gør det, men det lader ikke til at der bliver fulgt op på det derhjemme for hun bliver mere og mere umulig!

Hun er knapt 2½ så vidt jeg ved og skal (heldigvis) i børnehave i løbet af året.

I dag blev Laura offer! Laura løb rundt og legede og pludselig kommer den her pige og skubber Laura så hårdt at hun falder og slår panden voldsomt!

Hvad F*nden sker der? Hvorfor gør hun sådan?

Jeg kan godt forstå reaktionen hvis et barn føler sig truet, men hun går, helt uprovokeret, over til de andre og banker dem!!! I morges da jeg afleverede Laura skubbede hun en lille dreng (lige lært at kravle) så han slog hovedet i gulvet og bagefter slog hun hans hoved ned i gulvet!!!! Med vilje!!!

Vi tager det op med vores kontaktpædagog nu, for jeg vil IKKE have Laura i nærheden af hende længere

Hendes bule stikker ca 1 cm ud fra panden Her lidt billeder så I kan se størrelsesomfanget..

ARGH....

knus en virkelig vred Caroline

(p.s. hendes mor er HELT udenfor rækkevidde, så det er desværre slet ikke en mulighed at tale med hende)

OPDATERING: LÆS TRÅDEN HER

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hold da op, jeg får gåsehud  det er bare min største frygt at der er bøller i den vuggestuen min søn skal på i næste måned. Jeg synes virkelig du skal gå videre med det. Hun skal da ikke gå rundt og gøre de ting hun gør

Anmeld

16. august 2011

Caroline86

Aisha skriver:

Hold da op, jeg får gåsehud  det er bare min største frygt at der er bøller i den vuggestuen min søn skal på i næste måned. Jeg synes virkelig du skal gå videre med det. Hun skal da ikke gå rundt og gøre de ting hun gør

og Laura er endda temmelig stor af sin alder, så hun er ikke lige sådan at kanøfle

Det er hver eneste dag hende pigen "driller" de andre

Ved bare ikke hvad man kan gøre, for de kan jo ikke udelukke hende fra vuggestuen eller sætter konstant "vagt" på hende

Anmeld

16. august 2011

Tino's Mor

Jeg får også helt gåsehud! Det er jo vildt altså nu har min søn kun været i dagpleje i en uge og han er blevet bidt i fingeren af en på 1 år og så fik hun også bare en flad igen men det var jo ikke noget der sket noget ved med det der er jo helt sygt !

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige

Anmeld

16. august 2011

Caroline86

Tino's Mor skriver:

Jeg får også helt gåsehud! Det er jo vildt altså nu har min søn kun været i dagpleje i en uge og han er blevet bidt i fingeren af en på 1 år og så fik hun også bare en flad igen men det var jo ikke noget der sket noget ved med det der er jo helt sygt !

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige

det er chokerende!

Altså.. selvfølgelig kommer de til skade og "slås" osv... men hende her er SLET ikke til at styre! Og specielt når hun er så stor!!! det holder bare SLET ikke

Anmeld

16. august 2011

Bellinda89

Caroline86 skriver:

Jeg fatter det ikke!

Der er en BØLLE nede i Lauras vuggestue... Hun udnytter at hun er større end de andre og er virkelig strid! Hun skubber og slår så snart hun kan komme til det, og hun stopper ikke når de andre børn falder og slår sig Hun er virkelig en l**te unge (ja, undskyld!!)...

Pædagogerne forsøger at stoppe hende og "skælder ud" når hun gør det, men det lader ikke til at der bliver fulgt op på det derhjemme for hun bliver mere og mere umulig!

Hun er knapt 2½ så vidt jeg ved og skal (heldigvis) i børnehave i løbet af året.

I dag blev Laura offer! Laura løb rundt og legede og pludselig kommer den her pige og skubber Laura så hårdt at hun falder og slår panden voldsomt!

Hvad F*nden sker der? Hvorfor gør hun sådan?

Jeg kan godt forstå reaktionen hvis et barn føler sig truet, men hun går, helt uprovokeret, over til de andre og banker dem!!! I morges da jeg afleverede Laura skubbede hun en lille dreng (lige lært at kravle) så han slog hovedet i gulvet og bagefter slog hun hans hoved ned i gulvet!!!! Med vilje!!!

Vi tager det op med vores kontaktpædagog nu, for jeg vil IKKE have Laura i nærheden af hende længere

Hendes bule stikker ca 1 cm ud fra panden Her lidt billeder så I kan se størrelsesomfanget..

ARGH....

knus en virkelig vred Caroline

(p.s. hendes mor er HELT udenfor rækkevidde, så det er desværre slet ikke en mulighed at tale med hende)

Åh stakkels lille pus.! 

Der er heldigvis ike sådan en bølle i Celina's VS , men puha , hvor ville jeg dog blive vred.! Ingen skal gøre vores kære pus noget.!

Kan i ikke evt snakke med moren om problemet på en eller anden måde?

Knus

Anmeld

16. august 2011

Caroline86

Bellinda89 skriver:

Åh stakkels lille pus.! 

Der er heldigvis ike sådan en bølle i Celina's VS , men puha , hvor ville jeg dog blive vred.! Ingen skal gøre vores kære pus noget.!

Kan i ikke evt snakke med moren om problemet på en eller anden måde?

Knus

hendes mor er helt udenfor rækkevidde Pædagogerne har forsøgt at tale med dem før

Anmeld

16. august 2011

bagger26

Puha stakkels pige, både Laura og også den anden lille pige, fordi hun er stadig kun en lille pige selvom hun er 2½ år.. Hun virker da til have have nogle problmer at tumle med siden hun reagere så voldsomt, håber da der er nogle kompetente voksne til at tage sig af hende, så hun forhåbenligt på rette spor igen.

Anmeld

16. august 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Stakkels stakkels børn.

Både dem det går udover, men faktisk også hende der gør det.

Der må jo være noget helt galt inden i hende siden hun i den grad ikke kan omgås andre børn på en måde, der også for hende er rar.

Når du siger moren er ude for rækkevidde hvordan mener du så?
Hvad siger hun selv til det?

Stakkels "lille" Laura. Det ser ret slemt ud. Jeg kan godt forstå du er vred. Og jeg kan også sagtens forstå, at du synes mobberen er en lorte unge, selvom det må være fordi der er revner i hendes tryghedsfundament.

Anmeld

16. august 2011

Zeus

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, at der må være noget ravruskende galt hjemme hos pigen, siden hun (af)reagerer så voldsomt på andre børn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.