Hej piger.
Jeg talte med vores kontaktpædagog da jeg aflverede Laura i dag og hun vidste med det samme hvad jeg ville 
Vi nævnte på intet tidspunkt pigens navn, for det var slet ikke nødvendigt og i øvrigt er det jo ikke "tilladt" for personalet at diskutere de andre børn med mig...
Vores pæd. var rigtigt glad for at jeg kom og sagde fra, selvom de allerede i går godt vidste at det der var sket var over vores grænse (vi kunne jo ikke tale om det i går da jeg hentede, så de ville hive fat i os i dag hvis vi ikke selv kom til dem)...
De er MEGET obs på den her pige allerede og forsøger at finde ud af hvor den her adfærd stammer fra! Jeg ytrede mine bekymringer om hendes bagland og sagde samtidig at jeg godt ved de gør alt hvad de kan! Jeg er bare nødt til at fortælle mine tanker for HVIS den pige bliver udsat for noget forkert derhjemme vil jeg ikke føle mig "skyldig" fordi jeg ikke har sagt noget!
Jeg fik tavs samtykke om at de undersøger sagen meget nøje!
Pigerne bliver holdt fra hinanden nu, og fra på mandag kommer de i 2 forskellige grupper dernede så de kommer ikke til at have ret meget med hinanden at gøre! Desuden skal pigen formentlig i børnehave inden årets udgang!
Jeg tror mange misforstod mit andet indlæg! Jeg har hele tiden skrevet at jeg tror der er en grund til pigens adfærd og at jeg synes det er skrækkeligt!
Jeg blev bare vred over det Laura var udsat for!
Hun har haft mareridt i nat, min lille pige! Har ligget og lavet afværge manøvrer med armene osv i søvne
min søde, dejlige, trygge, glade, kærlige pige
Pludselig er hun utryg og ked af det...
Hun får en kort dag i dag og jeg har som sagt fået lovning på at de holder ekstra godt øje med dem!
De er i fuld gang med at udrede det her og de siger at vi ikke skal tøve et sekund med at komme og sige det hvis vi oplever andet "grænseoverskridende"
Knus Caroline
Her er forresten link til min tråd fra i går
Anmeld