børn der slår, skubber, sparker osv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2011

132319

Stakkels Laura

Jeg forstår godt at du er vred og ked af det men jeg fristes også til at sige stakkels stakkels pige. Hun lyder ikke til at have det ret godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Caroline86

Sakris skriver:

Shit det er en stor bule!  Jeg har da ikke lyst til at sende Isabella i vuggestue, hvis der kan være sådan nogle ustyrlige bøffer, som man er helt magtesløs overfor. Hvad fanden gør man?

tror, heldigvis, det er sjældent det går så galt med børn Der er nok nogle der skubber, bider og slår, men ikke på den her måde!

Anmeld

16. august 2011

Caroline86

steph0804 skriver:

Lige præcis, godt Laura er god til at holde sig på afstand, men går det så i stedet ud over andre børn er det jo et kæmpe problem, så rigtig godt at i tager problemet op, så der kan tages affære.

og det er for det meste de helt små = dem der ikke kan forsvare sig f.eks ham der kun lige har lært at kravle der fik en tur i dag.. i sidste uge hev hun en ned fra deres sansegynge MENS den gyngede altså!

Det er tragisk! Håber bare hun kan blive rettet op for ellers har hun da noget af en fremtid foran sig

Anmeld

16. august 2011

Sakris

Caroline86 skriver:

tror, heldigvis, det er sjældent det går så galt med børn Der er nok nogle der skubber, bider og slår, men ikke på den her måde!

Nej gudskelov ikke. Men sikke en historie, når man selv synes man har en lille sart blomst HAHA!!!!!!

Anmeld

16. august 2011

Caroline86

132319 skriver:

Stakkels Laura

Jeg forstår godt at du er vred og ked af det men jeg fristes også til at sige stakkels stakkels pige. Hun lyder ikke til at have det ret godt

hun er absolut en stakkel! ingen tvivl om det!

Et barn reagerer jo ikke sådan uden grund eller bare for at være dum! Der ligger jo en masse bag og det er det jeg vil insistere på at vuggestuen får undersøgt nu - eller får nogen til det!

Anmeld

16. august 2011

132319

Caroline86 skriver:

hun er absolut en stakkel! ingen tvivl om det!

Et barn reagerer jo ikke sådan uden grund eller bare for at være dum! Der ligger jo en masse bag og det er det jeg vil insistere på at vuggestuen får undersøgt nu - eller får nogen til det!

Det forstår jeg godt

Anmeld

16. august 2011

Caroline86

Sakris skriver:

Nej gudskelov ikke. Men sikke en historie, når man selv synes man har en lille sart blomst HAHA!!!!!!

jeg er sikker på hun kommer til at klare sig ganske glimrende, søde

Anmeld

16. august 2011

onlyme

Caroline86 skriver:

Jeg fatter det ikke!

Der er en BØLLE nede i Lauras vuggestue... Hun udnytter at hun er større end de andre og er virkelig strid! Hun skubber og slår så snart hun kan komme til det, og hun stopper ikke når de andre børn falder og slår sig Hun er virkelig en l**te unge (ja, undskyld!!)...

Pædagogerne forsøger at stoppe hende og "skælder ud" når hun gør det, men det lader ikke til at der bliver fulgt op på det derhjemme for hun bliver mere og mere umulig!

Hun er knapt 2½ så vidt jeg ved og skal (heldigvis) i børnehave i løbet af året.

I dag blev Laura offer! Laura løb rundt og legede og pludselig kommer den her pige og skubber Laura så hårdt at hun falder og slår panden voldsomt!

Hvad F*nden sker der? Hvorfor gør hun sådan?

Jeg kan godt forstå reaktionen hvis et barn føler sig truet, men hun går, helt uprovokeret, over til de andre og banker dem!!! I morges da jeg afleverede Laura skubbede hun en lille dreng (lige lært at kravle) så han slog hovedet i gulvet og bagefter slog hun hans hoved ned i gulvet!!!! Med vilje!!!

Vi tager det op med vores kontaktpædagog nu, for jeg vil IKKE have Laura i nærheden af hende længere

Hendes bule stikker ca 1 cm ud fra panden Her lidt billeder så I kan se størrelsesomfanget..

ARGH....

knus en virkelig vred Caroline

(p.s. hendes mor er HELT udenfor rækkevidde, så det er desværre slet ikke en mulighed at tale med hende)

ork,. stakkels barn
Helt seriøst burde de forældre da godt nok ikke have lov at have et barn hvis de ikke engang kan takle at opdrage dem,.
Kan sagtens forstå du ikke ønsker dit barn i rækkevide med hende,. Ork,. hvor er det dog synd for dit barn,.! Det er jo ikke kun en skramme,.
ordenlig  herfra..!

Anmeld

16. august 2011

Mor til Frederic og Freya

avs da for en bule. 

selvom det ikke er det rigtige ville det være rart hvis en slog tilbage, så hun fandt ud af det ikke er spor sjovt at blive skubbet... men når hun er den store, er der nok ikke mange der tør...

vi har en fætter der er to mdr yngre end vores og han er ligedan, ligeledes den store fætter fra også samme årgang har et snert af det... 

hos den mindste havde dp spurgt om de leged meget voldelige lege med ham, fordi han er så slem.  nu er han så i bh og der er den også gal, men nu også bare med sproget. alt er grimme ord, bande ord osv. så bh har også haft fat i dem igen... 

Anmeld

16. august 2011

Caroline86

Mor til Frederic skriver:

avs da for en bule. 

selvom det ikke er det rigtige ville det være rart hvis en slog tilbage, så hun fandt ud af det ikke er spor sjovt at blive skubbet... men når hun er den store, er der nok ikke mange der tør...

vi har en fætter der er to mdr yngre end vores og han er ligedan, ligeledes den store fætter fra også samme årgang har et snert af det... 

hos den mindste havde dp spurgt om de leged meget voldelige lege med ham, fordi han er så slem.  nu er han så i bh og der er den også gal, men nu også bare med sproget. alt er grimme ord, bande ord osv. så bh har også haft fat i dem igen... 

tror ikke det ville hjælpe at slå igen! tvært imod endda!

Hun er jo stadig så lille at hun reagerer sådan som hun tror man skal! hvis hun ikke lærer forskel på rigtigt og forkert så hjælper det jo intet

Problemet ligger jo i at det her "med ondt skal ondt fordrives" SLET ikke virker i sådan en situation... Hun skal roses for at gøre det rigtige i stedet for at få skæld ud over det forkerte - jeg tror det er lige præcis der hendes forældre svigter

Men ja.. man har lidt lyst til at se en af dem gi' igen når hun bliver ved sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.