Mca<3 skriver:
Ej helt ærligt
det mener du da vel ikke alvorligt ?? Hvorfor pokker skulle Caroline melde et forældrepar til kommunen fordi deres barn er voldsomt præcis som 2000 andre børn i den alder ?? Hun har da slet intet grundlag for at melde barnets forældre , hun kender dem jo slet ikke . Hvad havde du dog forestillet dig de ville spørge om på kommunen ? Bliver barnet vanrøgtet ?
men hun skubber til de andre børn ... Jamen altså
Jeg er chokeret over din udmelding , så kan man ikke bestille andet end at melde forældre til kommunen op igennem barnets liv fordi vore børn får knubs af andre børn . Og helt ærligt tror du ikke pædagogerne har styr på det ??? Det Sgu en ommer 
Jo når et barn bevidst smadrer et andet barns hovede ned i gulvet EFTER at have væltet det omkuld, og gør det gentagne gange, så ER der noget galt....
Jeg skrev jo heller ikke at barnet skulle fjernes fra hjemmet, men at der måske var brug for HJÆLP derhjemme, til hvordan man håndterer barnet, og hjælper det med at lære at gebærde sig godt socialt, for det har de her forældre tydeligvis ikke været i stand til ind til nu.... Det drejer sig ikke om en enkeltstående eller to episoder. Det drejer sig om et barn som systematisk mishandler de andre børn i institutionen, og dethandler simpelthen om at det her barn er fyldt af vrede/dårligt selvværd/frygt/you name it....
Og ja, jeg kan godt kende forskel på børn der puffer og skubber og niver og bider, fordi de kommer op at toppes med hinanden, og så børn som SLET ingen fornemmelse har for hvad der er okay og what not...
Hvis det var et særtilfælde der her var tale om, altså en enkeltstående episode, så havde Caroline altså heller ikke været SÅ bekymret...
Anmeld