Hvad ville i gøre i mit sted??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2011

Alba

Jeg har selv oplevet at medstuderende har børn med på studie og jeg synes det er meget egoistisk af dem, de har forstyrret rigtig meget og børn larmer jo, det kan man da ikke komme uden om og så rende ud og ind, jeg synes det er forstyrende.

Jeg kan rigtig godt se dilemmaet men synes ikke at (undskyld mit ordvalg) dit problem skal gå ud over andre medstuderende, medmindre du VED at dit barn sover i de to timer det drejer sig om.

Håber det bedste for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

aarhusmor

Jeg synes det er positivt at tage barnet med i skole, sålænge du forlader lokalet hvis dit barn larmer.

Anmeld

16. august 2011

Mumto3

Altså jeg har været TIL EKSAMEN med en som havde sin baby med, fordi manden var en kraftidiot og bare skred! han ville hellere på fisketur... end passe deres 5 dage gamle baby imens mor var til eksamen.

Det var der INGEN problemer i, så kan slet ikke se det skulle være et problem med 2 almindelig timer

Anmeld

16. august 2011

aya-zia

Nikita Victoria skriver:

Jeg står i den situration at jeg skal have to timer i morgen, og ikke kan få min datter passet, hun er 5 en halv måned.  

Jeg har så valget at tage hende med på mit HTX studie, eller blive hjemme de to timer med hende.  Jeg kan bare ikke finde ud af om jeg har lyst til at få de to timers fravær, eller om jeg har lyst til at have en pige på fem måneder med i skole.  Hun er ellers en nem og sød pige, så det enlig ikke fordi jeg tror hun vil være til store problemer, men alligevel, hvis nu...

Hvad ville i gøre? Tage hende med, eller blive hjemme de to timer med hende og få fravær?  Jeg har en halv times kørsel, til skole.

ta hende med...

jeg har flere gange haft mine den ene med i skole hvis de har været lidt skidt og jeg kun har skullet være der en time eller to...

den gang gik jeg på handelsskolen og jeg var ik den eneste der gjorte det.... har også på vuc og der var jeg heller ik den eneste...

hvis bare de ik forstyr så tror jeg ik det er et problem

Anmeld

16. august 2011

wamse

Jeg ville ikke tage mit barn med, da jeg synes det forstyrrer undervisningen. 

Anmeld

16. august 2011

millesofie

jeg ville tage hende med, så hellere gå igen

så har man da prøvet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.