Hvad ville i gøre i mit sted??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2011

Tystys14

Den lykkelige skriver:

Hmmm men kan du ikke bare liste ud hvis hun begynder?? Så har du jo ikke fået fravær og vist at du gør noget i stedet for bare at blive hjemme..

Ja det rigtigt det ender jo nok med at jeg tager hende med.  Puha er allerede nervøs.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Englebassen82

Har ud ikke mulighed for at kontakte din lærer idag ?? Så kan du evt finde ud af muligheden for hans side om det er ok at tage hende med ????

Så kan eleverne i klassen jo skabe sig som de lyster når du har vendt den med din lærer først ??

Held og lykke med det..

Anmeld

16. august 2011

chael

Nikita Victoria skriver:

Jeg står i den situration at jeg skal have to timer i morgen, og ikke kan få min datter passet, hun er 5 en halv måned.  

Jeg har så valget at tage hende med på mit HTX studie, eller blive hjemme de to timer med hende.  Jeg kan bare ikke finde ud af om jeg har lyst til at få de to timers fravær, eller om jeg har lyst til at have en pige på fem måneder med i skole.  Hun er ellers en nem og sød pige, så det enlig ikke fordi jeg tror hun vil være til store problemer, men alligevel, hvis nu...

Hvad ville i gøre? Tage hende med, eller blive hjemme de to timer med hende og få fravær?  Jeg har en halv times kørsel, til skole.

Tag hende med.

SÅ er du mødt op og det ser laaangt bdre ud at møde op, enn at blive væk

*Camilla 33+6

Anmeld

16. august 2011

NinaNymannMadsen

Nikita Victoria skriver:

Maden er nem nok, jeg ammer  Men har det svært med at amme offentligt.  Legetøj er hun ikke fan af, kun en bestemt rangle der larmer helt vildt. Men et par sutter kunne nok gøre gavn.  Tak for svaret.

j okay så maden jo nem. hvis det er helt galt med at amme offentlig så må du jo høre om du må gå ud lidt og amme hende. ellers så er en stofble eller noget andet du kan skærme lidt af med godt at bruge.

ja så tag sutter med til hende det vil hun nok være glad for jo.

Anmeld

16. august 2011

Mikkel's mor <3

Englebassen82 skriver:

Har ud ikke mulighed for at kontakte din lærer idag ?? Så kan du evt finde ud af muligheden for hans side om det er ok at tage hende med ????

Så kan eleverne i klassen jo skabe sig som de lyster når du har vendt den med din lærer først ??

Held og lykke med det..

lige præcis min tanke..
og så kan de da også se at du virkelig vil dit studie. (:

Anmeld

16. august 2011

Mas

Englebassen82 skriver:

Held og lykke med det..

Jeg er selv lærer, hvor jeg har prøvet at kursister har taget deres børn med til time. Min umiddelbare opfattelse er, at børn ikke hører til i et klasselokale. Ofte får den pågældende forælder til barnet ikke noget ud af undervisningen, da det underholder, mader og beroliger barnet, mens de øvrige kurisister/elever bliver forstyrret - selv af det mest rolige barn. Øjne drages jo mod barnet - om det er hensigten eller ej!

Hvis det "kun" er to timer det går ud over synes jeg ikke du skal tage barnet med. KOntakt evt din lærer og forklar han/hende situationen og bed om at få opgaverne fra timen.

Anmeld

16. august 2011

Englebassen82

Mas skriver:

Jeg er selv lærer, hvor jeg har prøvet at kursister har taget deres børn med til time. Min umiddelbare opfattelse er, at børn ikke hører til i et klasselokale. Ofte får den pågældende forælder til barnet ikke noget ud af undervisningen, da det underholder, mader og beroliger barnet, mens de øvrige kurisister/elever bliver forstyrret - selv af det mest rolige barn. Øjne drages jo mod barnet - om det er hensigten eller ej!

Hvis det "kun" er to timer det går ud over synes jeg ikke du skal tage barnet med. KOntakt evt din lærer og forklar han/hende situationen og bed om at få opgaverne fra timen.

NETOP derfor jeg mener at det ville være mere smart at spørge sin lærer end sine medstuderende...

Anmeld

16. august 2011

Mas

Englebassen82 skriver:

NETOP derfor jeg mener at det ville være mere smart at spørge sin lærer end sine medstuderende...

Ja, jeg er enig - håber det fremgik af det jeg skrev. Men det var måske egentlig ikke dig jeg skulle have citeret, men nok TS!

Men enige er vi i hvert fald!

Anmeld

16. august 2011

Femøre

Jeg har stemt nej, men ikke fordi det er for besværligt for dig. Jeg ser det ud fra dine medstuderendes vinkel. De gange, der har været børn med i mine timer, har de taget utroligt meget opmærksomhed. Selvom de ikke stor-skriger hele tiden, siger de stadig noget. Ranglen lyder, der pludres og hvad det nu kan være. Så jeg ville være på grænsen til rasende, hvis det gik ud over min skolegang, at du tog dit barn med.

Så jeg ville blive hjemme og få det fravær. Sådan er det med børn når man er studerende.

Anmeld

16. august 2011

Ciss

Forresten:

Glemte helt at sige: Flott at du gennemfører studiet selv med en lille en på armen.

Jeg håber, du får en god ordning med din lærer, så du kan få i hvert fald en del af undervisningen med dig og kan få fuldført dit studie.

Lykke til!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.