Hvad ville i gøre i mit sted??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2011

Ciss

Jeg ville tage hende med, for 90 % af gangene går det sikkert superfint. Og skulle der være en enkelt gang eller to, hvor hun har mavepine eller noget andet, som gør hende urolig, jammen så lister du stille af igen. Det tror jeg bestemt, at der vil være forståelse for. Og så får du ikke så meget fravær.

Lykke til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Tystys14

Den lykkelige skriver:

Hej søde..
Nu har jeg jo desværre ikke mødt din dejlige sylvia.. så ved ikke hvordan hun er.. men jeg kunne i hvert fald IKKE have Gry med i 2 timer.. så jeg har stemt nej  Hun ville være ud over det hele, forstyrre og ikke kunne sidde stille.. Men kan også godt se det er vildt svært at få fravær allerede..

Hun er utroligt nem, og derfor jeg overvejer der, men hun kan være lige så nem som hun kan være svær, når først hun har en dårlig dag.  

Og da det er matamatik altså et A fag, ved jeg ikke om jeg kan tillade mig at forstyrre de andre hvis hun er svær.  Hmm, tak for svaret.

Anmeld

16. august 2011

Den lykkelige

Nikita Victoria skriver:

Hun er utroligt nem, og derfor jeg overvejer der, men hun kan være lige så nem som hun kan være svær, når først hun har en dårlig dag.  

Og da det er matamatik altså et A fag, ved jeg ikke om jeg kan tillade mig at forstyrre de andre hvis hun er svær.  Hmm, tak for svaret.

Hmmm men kan du ikke bare liste ud hvis hun begynder?? Så har du jo ikke fået fravær og vist at du gør noget i stedet for bare at blive hjemme..

Anmeld

16. august 2011

Tystys14

Ciss skriver:

Jeg ville tage hende med, for 90 % af gangene går det sikkert superfint. Og skulle der være en enkelt gang eller to, hvor hun har mavepine eller noget andet, som gør hende urolig, jammen så lister du stille af igen. Det tror jeg bestemt, at der vil være forståelse for. Og så får du ikke så meget fravær.

Lykke til.

Tusind tak  Det håber jeg også de vil være, men er desværre havnet i en klasse (ikke for at tale dårligt om nogen) som er ret... ja ego, og de har vist ret svært ved at se ud over deres egen næse, de fleste af dem suk...  Men jo jeg kunne selvfølgelig liste afsted med hende hvis hun blev svær.

Anmeld

16. august 2011

Tystys14

samantha1986 skriver:

Altså hvis du ved det ikke vil være nogen problemer med at have hende med, så tog jeg hende med. Er sikker på der nok er et par tøser i din klasse der ville elske at der kom sådan en bette str med.

Jeg gik sidste år på en skole hvor der var en pige der havde sin lille datter på knap et år med, det var ikke forstyrrende på nogen måde

Det med de par tøser tror jeg så desværre ikke på.  Har en ret ego klasse, der ikke rigtigt kan se ud over deres egen næse, (ikke for at tale ondt og dårligt om nogen.)  Men jo tror også jeg ender med at tage hende med. Det kan også være at fordi det er nyt sted så er der så meget at kigge på at hun ikke siger noget, selv hvis hun havde en dårlig dag.

Anmeld

16. august 2011

Tystys14

1012lmp skriver:

Det kommer vel an på hvilke timer det er og hvor vigtige de er..!

Det er et A fag, matematik, så de er desværre ret vigtige.

Anmeld

16. august 2011

Tystys14

AnneBJ skriver:

Jeg har stemt blankt! 

Jeg kunne godt selv finde på at tage min søn med i skole, men jeg ved at både skolen og klassekammeraterne er positivt stemt over for det.

Ofte hvis en fra min klasse har været nødt til at tage barn med, har de spurgt på facebook. Hvis der var en del der sagde ja, blev barnet taget med. For jeg synes også det har rigtig meget at gøre med hvilke timer (altså indhold) der er snak om, og om man kan forvente barnet sover på pågældende tidspunkt eller hvordan..

Håber du finder en løsning!

Tror ikke jeg får noget ud af at skrive på facebook, da den klasse jeg går i nu, faktisk ikke kender mig.  Jeg har nemlig taget htx på fire år, og er derfor havnet i en anden klasse her det sidste år.

Anmeld

16. august 2011

1012lmp

Nikita Victoria skriver:

Det er et A fag, matematik, så de er desværre ret vigtige.

Så ville jeg klart tage hende med... Du kan jo altid gå ud med hende hvis der skulle blive noget..

Anmeld

16. august 2011

Tystys14

NNM skriver:

når det kun er 2 timer der er snakke om vil jeg godt kunne tage mit barn med i skole. bare sørg for at ha noget legetøj med til hende og mad. tror heller ikk din lære siger så meget til det når det er du ikk har mulighed for at få hende passet og gerne vil følge dit studie.
og du skriver selv hun er nem. bare ha nogen af de ting med hun har brug for og så måske hendes dyne hun kan ligge på eller sådan noget.

har haft min datter med op på min skole fordi kæresten skulle noget hvor han ikk kunne ha hende med og der var ikk andre der kunne tage hende.

og det er der andre fra min klasse der har haft gjort.

Maden er nem nok, jeg ammer  Men har det svært med at amme offentligt.  Legetøj er hun ikke fan af, kun en bestemt rangle der larmer helt vildt. Men et par sutter kunne nok gøre gavn.  Tak for svaret.

Anmeld

16. august 2011

Tystys14

L_K skriver:

Jeg har svaret andet. Jeg ville ikke tage hende med hvis det var mig.. Det er SÅ frygteligt irriterende at der render en lille guldklump rundt imens man forsøget at koncentrere sig.. Set fra dine klassekammeraters vedkommende..

Jeg har selv gået på et studie hvor der var nogle der engang imellem havde deres børn med. Nogle gange var det da meget sjovt, men til sidst ihhhhh.. Men altså det afhænger jo også af hvordan dine studiekammerater ser på det???

Nu er hun kun fem måneder og render ikke så langt.  Men jeg har også tænkt på hvordan de andre vil havde det med det... hmmm... De er nemlig ikke så gode, (som jeg tolker dem) til at se ud over deres egen næser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.