Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg står i den situration at jeg skal have to timer i morgen, og ikke kan få min datter passet, hun er 5 en halv måned.
Jeg har så valget at tage hende med på mit HTX studie, eller blive hjemme de to timer med hende. Jeg kan bare ikke finde ud af om jeg har lyst til at få de to timers fravær, eller om jeg har lyst til at have en pige på fem måneder med i skole. Hun er ellers en nem og sød pige, så det enlig ikke fordi jeg tror hun vil være til store problemer, men alligevel, hvis nu...
Hvad ville i gøre? Tage hende med, eller blive hjemme de to timer med hende og få fravær? Jeg har en halv times kørsel, til skole.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nikita Victoria skriver: Jeg står i den situration at jeg skal have to timer i morgen, og ikke kan få min datter passet, hun er 5 en halv måned. Jeg har så valget at tage hende med på mit HTX studie, eller blive hjemme de to timer med hende. Jeg kan bare ikke finde ud af om jeg har lyst til at få de to timers fravær, eller om jeg har lyst til at have en pige på fem måneder med i skole. Hun er ellers en nem og sød pige, så det enlig ikke fordi jeg tror hun vil være til store problemer, men alligevel, hvis nu... Hvad ville i gøre? Tage hende med, eller blive hjemme de to timer med hende og få fravær? Jeg har en halv times kørsel, til skole.
Altså hvis du ved det ikke vil være nogen problemer med at have hende med, så tog jeg hende med. Er sikker på der nok er et par tøser i din klasse der ville elske at der kom sådan en bette str med.
Jeg gik sidste år på en skole hvor der var en pige der havde sin lille datter på knap et år med, det var ikke forstyrrende på nogen måde
Det kommer vel an på hvilke timer det er og hvor vigtige de er..!
Jeg har stemt blankt!
Jeg kunne godt selv finde på at tage min søn med i skole, men jeg ved at både skolen og klassekammeraterne er positivt stemt over for det.
Ofte hvis en fra min klasse har været nødt til at tage barn med, har de spurgt på facebook. Hvis der var en del der sagde ja, blev barnet taget med. For jeg synes også det har rigtig meget at gøre med hvilke timer (altså indhold) der er snak om, og om man kan forvente barnet sover på pågældende tidspunkt eller hvordan..
Håber du finder en løsning!
Jeg ville nok tage hende med, hvis ikke jeg havde råd til fraværet. Du kan jo altid gå ud med hende, når og hvis hun larmer
Hej søde.. Nu har jeg jo desværre ikke mødt din dejlige sylvia.. så ved ikke hvordan hun er.. men jeg kunne i hvert fald IKKE have Gry med i 2 timer.. så jeg har stemt nej Hun ville være ud over det hele, forstyrre og ikke kunne sidde stille.. Men kan også godt se det er vildt svært at få fravær allerede..
jeg ville tage hende med!
Hvis det viser sig at det slet ikke går, så må du jo tage hende med ud igen og tage hjem - og så få fravær! Men jeg ville så absolut gøre et forsøg
Jeg har haft Laura med i skole da hun var lige omkring 1 år gammel.. Det gik fint, hun hyggede sig med sit legetøj, en kæmpe madpakke og pigerne fra min klasse var klar med underholdning
Jeg har svaret andet. Jeg ville ikke tage hende med hvis det var mig.. Det er SÅ frygteligt irriterende at der render en lille guldklump rundt imens man forsøget at koncentrere sig.. Set fra dine klassekammeraters vedkommende..
Jeg har selv gået på et studie hvor der var nogle der engang imellem havde deres børn med. Nogle gange var det da meget sjovt, men til sidst ihhhhh.. Men altså det afhænger jo også af hvordan dine studiekammerater ser på det???
Hvis muligheden og ingen ville brokke sig over man havde ens barn med i skole.. så kan jeg ikke se noget forkert i det Men jeg havde nok valgt at finde en som kunne ta mit barn i de 2 timer det drejede sig om. Har du ingen veninder/venner som lige kan springe til eller noget familie? Hvis det var i Odense du skulle i skole i de 2 timer, så havde jeg med glæde sprunget til og hjælpe.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128