Vejle området??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

LRJ

Arthurs mor skriver:

Hejsa igen

Til dem, der vil mødes i vejle, skal vi ikke finde en dag? Måske fredag d. 17? Nogen forslag til hvor vi kan mødes?

Hmm i bryggen ? på en cafe eller hva ? jeg er Helt klart frisk på at mødes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Arthurs mor

Der er også en rigtigt hyggelige kaffebutik ved den smidske gård (er det Madam Blå?), hvor man får rigtig god kage og kaffe

Anmeld

10. september 2010

monzemussen

Der er også en god cafe, cafe egelund tror jeg nok den hedder, nede ved siden af 3 forretningen på strøget. er med på den 17, så skal vi jo bare finde ud af hvilken tid på dagen og blive enig om hvor selvf. :-)

Anmeld

12. september 2010

Arthurs mor

Hej monzemussen

Lyder som en super ide (tror i hvert fald jeg ved, hvilken cafe det er)  Hvad med kl. 15? (kan både før og efter, bare jeg ved det i forvejen). Glæder mig til at se, hvem der møder op

Måske skal vi have nogle navne på, så vi ved, hvor mange der kommer? Jeg (Arthurs mor) gør.

Anmeld

15. september 2010

monzemussen

Mig (monzemussen) er også med på den, kom bare til at se sidste dag at man ikke må have barnevogn med ind på cafeen, så det kan godt være det skal være et andet sted, men kl 15, lyder bare super

Anmeld

15. september 2010

Sabrina2014

Jeg bliver 19 på tirsdag - men jeg bor i Juelsminde.. Har dog ingen børn

Anmeld

15. september 2010

Arthurs mor

Hej Monzemus. Skal vi så ikke sige 15.30 (så tager jeg også Arthur med). Er det ikke nemmest i Bryggen så (med barnevogn?)

Og Sabrina: gør da ikke noget, at du ikke har børn. Jeg er godt nok noget ældre end dig, men man hvis man snakker godt sammen, er det jo ikke afgørende.

Andre der vil være med?

Anmeld

15. september 2010

VIPpigen

Så det er den 17 (i overmorgen) i bryggen 15.30?? Så er jeg også frisk, har heller ikke baby med, eller jo det har jeg, men hun putter stadig i maven  hvis det er iorden da

Anmeld

15. september 2010

LRJ

Jeg kommer os med min Datter Men hvor og hva kl bliver det??

Anmeld

15. september 2010

monzemussen

Skal vi så sige inde i bryggen ved den cafe der ligger lige når man kommer ind. kl. 15:30. :-) tager også christian med, det skal nok blive hyggeligt. så må vi se om vi kan "gætte" hvem hinanden er. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.