Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg bor i vejle i hus med min kæreste og vores hunde.
jeg er ikke gravid endnu men vi planlægger graviditet næste år forhåbentlig.
vi bor i vestbyen helt ude ved enden af vestbanevej.
knus Trine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frederic's moar skriver: Jeg er super frisk på at mødes...
Jeg er super frisk på at mødes...
Det kunne da være lidt sjovt
Hejsa Jeg bor i Fredericia og er snart 27 puuuuhaaa da hehe . Jeg har 3 skønne drenge, en på 4 en på 2 og en på et halvt år
marcusognicolai skriver: Hejsa Jeg bor i Fredericia og er snart 27 puuuuhaaa da hehe . Jeg har 3 skønne drenge, en på 4 en på 2 og en på et halvt år
vi bor her også....
hej Jeg er her også. Bor mellem Vejle og fredericia. Men tættest Vejle. Er gravid med den første 8+3. Er 32 sommer puha..... Og godt gift.
Godt nok længe siden indlæget er oprettet, men jeg er her os. Jeg er 25 og er lige flyttet fra Vejle, dog kun til Bredsten, Så jeg er stadig tæt på Vejle.
Moar'en skriver: Godt nok længe siden indlæget er oprettet, men jeg er her os. Jeg er 25 og er lige flyttet fra Vejle, dog kun til Bredsten, Så jeg er stadig tæt på Vejle.
Sad li og tænkte det samme flyttede fra vejle by for et år siden, men er Flyttet til egtved Er 19 og venter mit første barn
Jeg er fra fredericia, og ikan da se vi er nogle stykker her fra byen og også vjele-kolding området :-D
Heej piger ..
Jeg bor i Vejle i Vestbyen, er lige flyttet fra Give, og kunne da godt tænke mig at mødes med andre unge gravide/mødre (:
- Kristina 33+3
Hejsa..
Jeg bor i Kolding det er jo tæt på vejle
Selvom jeg er ny, er jeg altid frisk på at møde nye mennesker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128