Vejle området??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2010

monzemussen

Bor også pt i vejle og har en søn christian på snart 3 måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Louisevt

Jeg bor også i Vejle. Jeg har en søn på 4 mdr. Går I til noget med jeres børn? babysvømning eller gymnastik? Jeg er ikke begyndt til noget endnu så søger lidt inspiration

Anmeld

25. juli 2010

HenrietteBuchvadt

Louisevt skriver:

Jeg bor også i Vejle. Jeg har en søn på 4 mdr. Går I til noget med jeres børn? babysvømning eller gymnastik? Jeg er ikke begyndt til noget endnu så søger lidt inspiration

Vi har aldrig gjort andet end MG og være til en masse forummøder, på et andet babyforum

Anmeld

26. juli 2010

monzemussen

jeg skal starte til babysvømning med christian når det starter her i august. glæder mig helt vildt, vi var i svømmehallen i sidste uge og han nød det bare 

Anmeld

26. juli 2010

Louisevt

Hvor starter I til babysvømning henne? Jeg har været med i DGI huset i Vejle før ferien... Og det synes jeg ikke var fantastisk. Jeg har overvejet at give det et forsøg igen nu hvor han er blevet ældre eller køre til Fredericia..

Anmeld

26. juli 2010

monzemussen

jeg skal starte i dgi huset i vejle. er spændt på hvad det er for noget. og så har jeg tænkt og være med til noget de kalder baby bongo staves?

Anmeld

27. august 2010

Arthurs mor

Hejsa. Kunne også godt tænke mig at møde nogle andre mødre i Vejleområdet. Jeg er lige flyttet til Vejle fra Århus, er mor til Arthur på 2 1/2 og gift med Mikkel. Synes det kunne være super hyggeligt at mødes med nogle stykker til en kop kaffe/mad eller lignende på en café. Nogen der vil være med?

Anmeld

27. august 2010

annekarina

Hej......

Jeg kan se du søger en god veninde, det gør jeg osse...

Jeg er en pige på 35 år og jeg hedder Karina. Og jeg bor sammen med min mand Jens, der er 36 år i en lejlighed i Silkeborg. Sammen har vi tre børn ; Anita på 10 år, Benjamin på 6 år og Lucas på 5 år. Også venter vi baby til marts 2011.

Jeg arbejder som social og sundhedshjælper på et plejehjem og min mand arbejder i aftenvagt på grundfos.

Håber snart og høre fra dig, da jeg gerne vil have en god veninde man kan snakke med...

venlig hilsen Karina.

Anmeld

29. august 2010

monzemussen

det kunne da være hyggeligt at mødes, så har man da noget at lave en gang imellem. ville være dejligt at møde nye mennesker

Anmeld

9. september 2010

Arthurs mor

Hejsa igen

Til dem, der vil mødes i vejle, skal vi ikke finde en dag? Måske fredag d. 17? Nogen forslag til hvor vi kan mødes?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.