Vejle området??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.335 visninger
48 svar
0 synes godt om
8. januar 2009

Mortil5

Hejsa

Er her ikke nogen fra vejle området??
Jeg er tilflytter fra Århus og har boet her nede siden juni 2008 og kender ikke så mange og heller ikke området særlig godt. :-)
Jeg er 31 år og går hjemme med min mindste dreng på 17 mdr ( har fem børn) Jeg går i legestue en gang om ugen, og prøver at få lidt ud af området her nede. Venner og veninder sidder jo tilbage i århus, så hver dagen kan godt gå hen og blive lidt for ensformet. Min mand er selvstændig og arbejder meget,så vi kunne godt bruge nogen nye veninder og legekammerater til bette mand..

Knuz Mortil5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2009

Ceciliesmoar

Jeg bor i Fredericia... Så det er ikke så langt fra Vejle...

Anmeld

1. september 2009

Suki-ling

jeg bor imellem vejle og kolding..

Anmeld

18. september 2009

Annemor82

Hejsa

Jeg er fra Vejle, jeg skal have mit første barn. Jeg vil lige høre jer om hvor i har født og hvilken erfarring i har. Har selv valgt at føde i Kolding men er meget i tvivl om det er godt..

Rigtig go´ dag til jer..

Anmeld

18. september 2009

SanneL

Jeg bor mellem Vejle og Fredericia (er tilflytter fra Esbjerg), og venter vores første barn til januar. Jeg skal også føde på Kolding sygehus, havde kun det og Odense at vælge imellem, så Kolding blev det, så må vi se hvordan det går  

Anmeld

20. september 2009

piap

melder mig også lige her.... jeg bor pt i vejle men flytter til hedensted den 1 nov, og skal føde i kolding lige omkring jul

Anmeld

20. september 2009

Mor til Frederic og Freya

Vi bor pt i lejlighed her i fredericia, men har kigget på et lækkert hus ude i pjedsted...... Lidt ude for fredericia og tættere på vejle...

Jeg bliver 30  til januar og gift på 6 år med ruben og sammen har vi frederic på 12 ½ mdr. Han er vores den første og eneste...  Nu skal der lige gå nogle år før den næste...

Anmeld

20. september 2009

Annemor82 skriver:

Hejsa

Jeg er fra Vejle, jeg skal have mit første barn. Jeg vil lige høre jer om hvor i har født og hvilken erfarring i har. Har selv valgt at føde i Kolding men er meget i tvivl om det er godt..

Rigtig go´ dag til jer..

jeg har været tilknyttet kolding og har været ovenud glad for det.

Vi var heller ikke mange på barsel afnsittet dengang i sepember, så vi fik alle en stue hver.
Jeg fik pks pga hans liggen på tværs og de ikke kunne vende ham, så vi har rendt en del derinde pga manglende fostervand, hans vægt mm.

Ligeledes har vi været en del indlagt på børne afd det første ½ år og syntes de er nogle herlige mennesker, selv i isolation er de der for en og ens barn.

Anmeld

28. oktober 2009

Ella

Hejsa

Jeg er fra Hedensted og venter i øjeblikket mit 3. barn -  Har desuden et skønt bonusbarn.

Jeg er 31 år, har en datter på 9 og en søn på 5 + en bonussøn på 7 år

Jeg fik nr. 2 ved kejsersnit på Kolding sygehus og har absolut intet at klage over. Det var en super god oplevelse med gode informationer både før og efter..

Er der en plan med at finde folk i nærområdet? Er det planen at samle en slags mødregruppe, eller er det bare for at finde folk i nærheden og have kontakten herinde?

Anmeld

28. oktober 2009

Ella skriver:

Hejsa

Jeg er fra Hedensted og venter i øjeblikket mit 3. barn -  Har desuden et skønt bonusbarn.

Jeg er 31 år, har en datter på 9 og en søn på 5 + en bonussøn på 7 år

Jeg fik nr. 2 ved kejsersnit på Kolding sygehus og har absolut intet at klage over. Det var en super god oplevelse med gode informationer både før og efter..

Er der en plan med at finde folk i nærområdet? Er det planen at samle en slags mødregruppe, eller er det bare for at finde folk i nærheden og have kontakten herinde?

Jeg er super frisk på at mødes...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.