Er det fodsvamp? (Advarsel: ulækkert med foto!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2011

Anonym trådstarter

Jakob'sMor skriver:

For gudsskyld ikke klip hjørnet af, det er der det går galt. Lad den go, altså ikke vildt og i hæmmet, men sådan så den har en hvid fri kant, håber du forstår

Jeg tror at rykke neglen af er i væreste tilfælde, nogen får bøjle på neglen eller får skåret noget af - men prøv at gå til din læge h*n kan helt sikket hjælpe dig

Synes bare det går så ondt imens den gror, fordi den jo rammer ind i et punkt, hvor den skærer i huden. Men det skal man så bare ignorere, eller hvordan?

Men jeg har prikket hul nu, og det var "bare" betændelse. Self. stadig skidt, men i dte mindste mere håndterligt end svamp!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

twinny

Anonym skriver:

Oh I know, i perioder gør det sygt ondt!

Nå men nu har jeg prikket hul, og det var rigtig nok betændelse, ikke svamp! Hvad skulle man ikke gøre uden baby.dk

Og giv det luft, når du kan...

Anmeld

15. august 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

Og giv det luft, når du kan...

Det skal jeg nok! Går faktisk sjældent med strømper, fordi jeg kun går i ballarinaer (som så smadrer mine fødder, åbenbart ).. Så det bliver ikke et problem.

Tak for hjælpen

Anmeld

15. august 2011

Jakob'sMor

Anonym skriver:

Synes bare det går så ondt imens den gror, fordi den jo rammer ind i et punkt, hvor den skærer i huden. Men det skal man så bare ignorere, eller hvordan?

Men jeg har prikket hul nu, og det var "bare" betændelse. Self. stadig skidt, men i dte mindste mere håndterligt end svamp!

Ja helst. Synes du skal ringe til lægen i morgen, måske en bøjle kan hjælpe dig.

GodT det " bare " var betændt.

Anmeld

15. august 2011

Anonym trådstarter

Jakob'sMor skriver:

Ja helst. Synes du skal ringe til lægen i morgen, måske en bøjle kan hjælpe dig.

GodT det " bare " var betændt.

Kan bare se det er rimelig dyrt! Går ud fra man skal have det lavet hos en fodterapeut. Og der kostede det 230 pr. bøjle (skal vel have en til hver storetå), og derudover behandlingerne.. Har simpelthen ikke økonomi til noget som helst lige nu Men kan jo høre lægen hvad hun ellers har af forslag!

Anmeld

15. august 2011

Annesofie.

Anonym skriver:

Har lige opdaget det her på min storetå her til eftermiddag. Det er et sted der er lidt svært at se normalt når maven er i vejen, men det ser da ikke helt godt ud. Har aldrig prøvet at have svamp i nogen afskygninger, men er det her fod/neglesvamp? Eller er det bare død hud? Eller noget betændelse? Hmm...

Jeg går i sko, som pt klemmer mine tæer rimelig meget sammen pga. de bliver graviditets-overophedet..

Og ja, er lige anonym. Det er ok hvis i kan genkende mig, det er bare lige folk i den øvrige verden der ikke behøver se mine fodproblemer Og den bule der er på selve neglen er i øvrigt bare en neglelaksfejl og har altså ikke sammenhæng med det der andet noget

ååhh gud NEJ NEJ NEJ du har gjort fejl nummer 1 når det kommer til tånegle! ALDRIG ALDRIG klip dem så langt ned, og så runde .. det er en invitation til nedgroet tånegle..

det der ligner betændelse fordi der muligvis er noget negl under huden, jeg ville tage den læge, for ved hvor ondt det gør at have nedgroet tånegle..

håber du får rettet op på det .. KH 

Anmeld

15. august 2011

Fenris

Anonym skriver:

Har lige opdaget det her på min storetå her til eftermiddag. Det er et sted der er lidt svært at se normalt når maven er i vejen, men det ser da ikke helt godt ud. Har aldrig prøvet at have svamp i nogen afskygninger, men er det her fod/neglesvamp? Eller er det bare død hud? Eller noget betændelse? Hmm...

Jeg går i sko, som pt klemmer mine tæer rimelig meget sammen pga. de bliver graviditets-overophedet..

Og ja, er lige anonym. Det er ok hvis i kan genkende mig, det er bare lige folk i den øvrige verden der ikke behøver se mine fodproblemer Og den bule der er på selve neglen er i øvrigt bare en neglelaksfejl og har altså ikke sammenhæng med det der andet noget

det ligner betændelse- IKKE svamp...gør det ondt?

Anmeld

15. august 2011

Anonym trådstarter

Annesofie. skriver:

ååhh gud NEJ NEJ NEJ du har gjort fejl nummer 1 når det kommer til tånegle! ALDRIG ALDRIG klip dem så langt ned, og så runde .. det er en invitation til nedgroet tånegle..

det der ligner betændelse fordi der muligvis er noget negl under huden, jeg ville tage den læge, for ved hvor ondt det gør at have nedgroet tånegle..

håber du får rettet op på det .. KH 

Ja, det fandt jeg ud af Jeg har bare forsøgt at klippe det væk, fordi så skar det ikke i huden og gjorde ikke ondt. Nu ved jeg så, at det skal jeg IKKE gøre igen Tak for dit svar! Jeg prøvede at prikke hul på det, og det var rigtig nok betændelse. Ad

Anmeld

15. august 2011

Fenris

Apples skriver:

og du har begyndende nedgroede negle- så det er højst sandsynligt der det stammer fra

Mvh anita (kosmetiker)

Anmeld

15. august 2011

Anonym trådstarter

Apples skriver:

Har prikket hul på det nu, og det var rigtignok betændelse.. Så det er presset ud og renset nu, håber det hjælper!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.