Er det fodsvamp? (Advarsel: ulækkert med foto!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

Jaah det kunne det sagtens være... Men husk at rens det også tag et plaster på, når du har sokker på, så der ikk kommer fnuller i...

HAr ikke noget klorhexidin, men har sådan nogle sterile renseservietter tror jeg. Tror du det kan gå?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

bobbles

Anonym skriver:

Nope, det har jeg ikke! Men det er noget jeg har døjet med altid, det med neglene :/

så gå til en fodterapeut. de kan mirakler med nedgroede negle

Anmeld

15. august 2011

Jakob'sMor

Anonym skriver:

Jeg har ikke prøvet endnu, fordi jeg tænkte at hvis det var svamp var det måske ikke så godt at prikke i, men måske skulle jeg prøve ad

Jeg tror det er en nedgroet negl - det ligner det, prik hul og få betændelsen ud og rens det. Lad din negl vokse op inden du klipper den har selv haft problemer med det i mange år..

Anmeld

15. august 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

hvis du mener der er væske i så prøv at gøre det... men hvis du virkelig er i tvivl så kan du evt få din læge til at kigge på det.. og så kunne du evt komme til at få bestilt en tid hod en der kan fikse de der nedgroede negle der.. av..

Det kunne godt ske det var på tide med neglene, for er satme ved at være træt af det altid gør ondt lige at ramme foden ind i noget. Men har vist bare vænnet mig til det, fordi det har været sådan næsten altid

Anmeld

15. august 2011

twinny

Anonym skriver:

HAr ikke noget klorhexidin, men har sådan nogle sterile renseservietter tror jeg. Tror du det kan gå?

jah sagtens de er fine....

Anmeld

15. august 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Det må jeg prøve. Pyha. Hader det

Det er bare med at få det gjort. er heller ikke stor fan af det. hehe. Men det plejer at hjælpe.

Anmeld

15. august 2011

Anonym trådstarter

Jakob'sMor skriver:

Jeg tror det er en nedgroet negl - det ligner det, prik hul og få betændelsen ud og rens det. Lad din negl vokse op inden du klipper den har selv haft problemer med det i mange år..

Det kan godt ske jeg har behandlet dem forkert! Jeg prøver nemlig at klippe dem af der ude i siden, så de ikke gnaver ned i huden, men måske er det den forkerte fremgangsmåde!
Har bare aldrig turde gøre noget ved det fordi jeg har hørt skrækhistorier om folk der får revet hele neglen af for at løse det

Anmeld

15. august 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Det kunne godt ske det var på tide med neglene, for er satme ved at være træt af det altid gør ondt lige at ramme foden ind i noget. Men har vist bare vænnet mig til det, fordi det har været sådan næsten altid

men det kan kun blive værre med de negle der.. og det kan blive MEGET MEGET mere smertefuldt.. 

Anmeld

15. august 2011

Jakob'sMor

Anonym skriver:

Det kan godt ske jeg har behandlet dem forkert! Jeg prøver nemlig at klippe dem af der ude i siden, så de ikke gnaver ned i huden, men måske er det den forkerte fremgangsmåde!
Har bare aldrig turde gøre noget ved det fordi jeg har hørt skrækhistorier om folk der får revet hele neglen af for at løse det

For gudsskyld ikke klip hjørnet af, det er der det går galt. Lad den go, altså ikke vildt og i hæmmet, men sådan så den har en hvid fri kant, håber du forstår

Jeg tror at rykke neglen af er i væreste tilfælde, nogen får bøjle på neglen eller får skåret noget af - men prøv at gå til din læge h*n kan helt sikket hjælpe dig

Anmeld

15. august 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

men det kan kun blive værre med de negle der.. og det kan blive MEGET MEGET mere smertefuldt.. 

Oh I know, i perioder gør det sygt ondt!

Nå men nu har jeg prikket hul, og det var rigtig nok betændelse, ikke svamp! Hvad skulle man ikke gøre uden baby.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.