Er det fodsvamp? (Advarsel: ulækkert med foto!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.349 visninger
48 svar
0 synes godt om
15. august 2011

Anonym trådstarter

Har lige opdaget det her på min storetå her til eftermiddag. Det er et sted der er lidt svært at se normalt når maven er i vejen, men det ser da ikke helt godt ud. Har aldrig prøvet at have svamp i nogen afskygninger, men er det her fod/neglesvamp? Eller er det bare død hud? Eller noget betændelse? Hmm...

Jeg går i sko, som pt klemmer mine tæer rimelig meget sammen pga. de bliver graviditets-overophedet..

Og ja, er lige anonym. Det er ok hvis i kan genkende mig, det er bare lige folk i den øvrige verden der ikke behøver se mine fodproblemer Og den bule der er på selve neglen er i øvrigt bare en neglelaksfejl og har altså ikke sammenhæng med det der andet noget
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

bobbles

Anonym skriver:

Har lige opdaget det her på min storetå her til eftermiddag. Det er et sted der er lidt svært at se normalt når maven er i vejen, men det ser da ikke helt godt ud. Har aldrig prøvet at have svamp i nogen afskygninger, men er det her fod/neglesvamp? Eller er det bare død hud? Eller noget betændelse? Hmm...

Jeg går i sko, som pt klemmer mine tæer rimelig meget sammen pga. de bliver graviditets-overophedet..

Og ja, er lige anonym. Det er ok hvis i kan genkende mig, det er bare lige folk i den øvrige verden der ikke behøver se mine fodproblemer Og den bule der er på selve neglen er i øvrigt bare en neglelaksfejl og har altså ikke sammenhæng med det der andet noget

umiddelbart ville jeg sige nej til svamp, det er mere rødt..

Anmeld

15. august 2011

Isabella_mor

det ligner mere en gammel vabel!!

Anmeld

15. august 2011

JulieAlex89

jeg ved ikke om det er det, men dette kunne godt line betændelse fordi din negel vokser inde i huden?!

Har du prøve at prikke hul med en nål og se om det kan komme ud?

Anmeld

15. august 2011

bobbles

Anonym skriver:

nu har min kæreste lidt forstand på fødder, og det kan være betændelse i forbindelse med nedgroet negl. prøv at tryk på siden af foden, gør det ondt???

Anmeld

15. august 2011

twinny

isabellamor skriver:

det ligner mere en gammel vabel!!

jaah synes også det ligner en vabel med noget betændelse i...  

Anmeld

15. august 2011

Jakob'sMor

Anonym skriver:

En vabel måske, måske betændelse grundt nedgroet negl? Er der væske i den? Kan du få det ud?

Anmeld

15. august 2011

Isabella_mor

Baby-støv skriver:

jaah synes også det ligner en vabel med noget betændelse i...  

har du prøvet at prikke hul?? 

hvis du vil, så kan du tage en nål og skolde den og prøve ad og se... 

Anmeld

15. august 2011

Frk-Lotusblomst

Tror sku ikke det er fodsvamp. Ligner mere en betændt vabel.

Tror bare du skal stikke hul på den med en nål.

Anmeld

15. august 2011

Anonym trådstarter

JulieAlex89 skriver:

jeg ved ikke om det er det, men dette kunne godt line betændelse fordi din negel vokser inde i huden?!

Har du prøve at prikke hul med en nål og se om det kan komme ud?

Har ikke prøvet at prikke hul, måske skulle jeg. Har mange problemer med nedgroede negle på mine storetæer nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.