Er det fodsvamp? (Advarsel: ulækkert med foto!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2011

twinny

isabellamor skriver:

har du prøvet at prikke hul?? 

hvis du vil, så kan du tage en nål og skolde den og prøve ad og se... 

enig... det havde jeg også gjort... og rense det med noget klorhexidin (staves)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Anonym trådstarter

Frøken Christiansen skriver:

nu har min kæreste lidt forstand på fødder, og det kan være betændelse i forbindelse med nedgroet negl. prøv at tryk på siden af foden, gør det ondt???

Lidt, men ikke overdrevet.. Men har mangle problemer med nedgroede negle på mine storetæer, så kunne godt ske det er det

Anmeld

15. august 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

jaah synes også det ligner en vabel med noget betændelse i...  

Det er måske også rimelig plausibelt i forhold til sko der klemmer. Måske skulle jeg prøve at prikke hul. Ej fyha, får det bare helt skidt af den slags

Anmeld

15. august 2011

Anonym trådstarter

Jakob'sMor skriver:

En vabel måske, måske betændelse grundt nedgroet negl? Er der væske i den? Kan du få det ud?

Jeg har ikke prøvet endnu, fordi jeg tænkte at hvis det var svamp var det måske ikke så godt at prikke i, men måske skulle jeg prøve ad

Anmeld

15. august 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

har du prøvet at prikke hul?? 

hvis du vil, så kan du tage en nål og skolde den og prøve ad og se... 

Ikke endnu, måske skulle jeg prøve. Ydrk, får det bre skidt af den slags! Også når jeg skal prikke hul på vabler, kan slet ikke ha' det

Anmeld

15. august 2011

bobbles

Anonym skriver:

Lidt, men ikke overdrevet.. Men har mangle problemer med nedgroede negle på mine storetæer, så kunne godt ske det er det

har du graviditets sukkersyge eller alm sukkersyge? for hvis du ikke har det så skal du helt sikkert tjekkes hos lægen da ned groede negle er en af de største symtomer på sukkersyge.

Anmeld

15. august 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Tror sku ikke det er fodsvamp. Ligner mere en betændt vabel.

Tror bare du skal stikke hul på den med en nål.

Det må jeg prøve. Pyha. Hader det

Anmeld

15. august 2011

Anonym trådstarter

Frøken Christiansen skriver:

har du graviditets sukkersyge eller alm sukkersyge? for hvis du ikke har det så skal du helt sikkert tjekkes hos lægen da ned groede negle er en af de største symtomer på sukkersyge.

Nope, det har jeg ikke! Men det er noget jeg har døjet med altid, det med neglene :/

Anmeld

15. august 2011

twinny

Anonym skriver:

Det er måske også rimelig plausibelt i forhold til sko der klemmer. Måske skulle jeg prøve at prikke hul. Ej fyha, får det bare helt skidt af den slags

Jaah det kunne det sagtens være... Men husk at rens det også tag et plaster på, når du har sokker på, så der ikk kommer fnuller i...

Anmeld

15. august 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Ikke endnu, måske skulle jeg prøve. Ydrk, får det bre skidt af den slags! Også når jeg skal prikke hul på vabler, kan slet ikke ha' det

hvis du mener der er væske i så prøv at gøre det... men hvis du virkelig er i tvivl så kan du evt få din læge til at kigge på det.. og så kunne du evt komme til at få bestilt en tid hod en der kan fikse de der nedgroede negle der.. av..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.