Hvordan offentliggjorde i jeres graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2011

Kofoed.

piap skriver:

det ar mege nemt... jeg nippede lidt til et glas hvisvin hele aften det var det og når folk så skålte med mig så var var jeg hurtig til at tage kærstens glas  og det var jo tomt en del gange og mærkelig nok så var der ikke en der opdagde noget men der blev også drukket ret tæt så de var så fulde at de ikke viste hvor de var

Godt gået

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

twinny

Kofoed. skriver:

argh på den måde

okay, det kunne jo være de ikke gad aflyde

Ved jeg først mandag, det føles desværre som om hun ligger på tværs igen, men kan slet ikke ordenligt bedømme det. Men ved stadig ikke om jeg har lyst til fødselen, men det er jo en helt anden sag

hehe... Nej det er jo det... Jeg har heller ikk vildt meget lyst til det.. Men det er jo bedst for mig og bebserne..

Anmeld

15. august 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

hehe... Nej det er jo det... Jeg har heller ikk vildt meget lyst til det.. Men det er jo bedst for mig og bebserne..

Ja, hvilket gør det svære, viol helst PKS men det er bedst for alle med alm... Argh.

Anmeld

15. august 2011

Mira0911

Kofoed. skriver:

Skønt med sådanne veninder eller. Skrev i så noget sjovt i smserne eller var det bare en kedelig, jeg er gravid, har termin den dag og vi glæder os eller?

Det var noget a la "Hejsa.. Du skal være moster til september" osv osv.. Den kedelige måde... Ville ellers rigtig gerne have lavet det lidt sjovt denne gang... Men havde ingen idéer... 

Utroligt den veninde ikke kunne tie stille, når jeg havde bedt hende om det! 

Anmeld

15. august 2011

Kofoed.

Mira0911 skriver:

Det var noget a la "Hejsa.. Du skal være moster til september" osv osv.. Den kedelige måde... Ville ellers rigtig gerne have lavet det lidt sjovt denne gang... Men havde ingen idéer... 

Utroligt den veninde ikke kunne tie stille, når jeg havde bedt hende om det! 

Hihi, utroligt hvor lidt fantasi man lige pludselig har

Det er godt nok træls sådan noget.

Anmeld

15. august 2011

Mira0911

Kofoed. skriver:

Hihi, utroligt hvor lidt fantasi man lige pludselig har

Det er godt nok træls sådan noget.

hehe ja... Og tænkte jo ikke over at spørge herinde... 

Anmeld

16. august 2011

Mor Til Oktober Børn

Kofoed. skriver:

Godt nok også en noget speciel måde at få det afvide på, sådan kl numse af en "fremmed".

Ja havde oss håbet på selv at "opdage" det .. Men sån skulle det ikk gå

Anmeld

16. august 2011

bobbles

Kofoed. skriver:

Kom pga en anden tråd til at tænke på, hvordan jeg offentliggøre min graviditet. Jeg er slet ikke så opfindsom, så mit var faktisk ret kedeligt

Kæresten så den positive test på bagsædet i en bus på vej i skole Han arbejde nat og tog direkte i skole, så kunne ikke sige det andre steder og han viste jeg ville teste den dag.
Mine forældre fik det afvide samme dag som vi gjorde, da jeg skulle til familiefest to dage efter og skulle finde på en undskyldning for at stoppe så pludselig med at ryge (det lykkes, ingen fattede mistanke).
Svigermor fik det afvide ret spotant, da min svigerinde lige pludselig offentliggøre sin graviditet, så måskke vi heller skynde os at sige, at hun altså ikke KUN skulle være mormor til september.
Ellers fik resten af familie det stille og roligt afvide efter tryghedsscanningen. Hvor vi nok også var lidt i chok, så det blev faktisk ret kedeligt sagt.... Kun min farmor (ældre dame på alle måder, desværre) fik det afvide på en sjov måde. Hun fik et scannings billed, hvor jeg pegende og sagde "oldebarn 1 og oldebarn 2", hun var grædefærdig .
På facebook lød besked: " Nårh, jamen har valgt, at jeg heller må stå frem en gang for alle, da jeg synes det har været hemmeligt længe og er blevet for tydeligt efterhånden. Men vi får hænderne fulde fra august/september, da vi fordobler familie med to små vidunders. Vi kender ikke kønnene og for det måske afvide den 29. april, hvor vi skal til MDscanning." (til historien følger, at jeg den nat begyndte at bløde, var 12+0 da jeg offentliggjorde det - alt viste sig at være fint i første omgang)

Det blev vist lidt langt, men nu er det jeres tur, hvordan fortalte i det?

Glæder mig til nogle sjove historier

ja ikke den mest smarte måde men første gang ringede jeg til min mor og sagde hun skulle være mormor, og gjorde det samme anden gang, også fortalte hun det så rundt til familien

Anmeld

16. august 2011

Kofoed.

Frøken Christiansen skriver:

ja ikke den mest smarte måde men første gang ringede jeg til min mor og sagde hun skulle være mormor, og gjorde det samme anden gang, også fortalte hun det så rundt til familien

Så heller ikke de store kreative planer fra din side. Men bare folk for beskeden, så er det jo lige meget hvordan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.