Hvordan offentliggjorde i jeres graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

hehe.... Jaah, jeg fik det kun rigtig dårligt engang. Fordi min kæreste havde virkelig dårlig mave og det kunne jeg høre helt inde i soveværelset... Det kunne min gravide krop ikk klare...

Nej, det kun min heller ikke da kæresten for to uger siden havde alkoholforgiftning i en slemgrad, der måtte jeg smutte, selvom han piv efter mig, puha.

Men vi elsker dem alligevel

Hvordan går det med dig i dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

piap

Kofoed. skriver:

Det er godt nok også en sød måde at sige det på Gid jeg ikke var sådan en kylling.

havde meget svær med at skulle sigde det allerede i uge 8.. men blev simpelhen så dårlig til mit svendegilde at min kæreste synes at vi skulle sige det om lørdagen ude ved hans forældre....

Anmeld

15. august 2011

twinny

Kofoed. skriver:

Nej, det kun min heller ikke da kæresten for to uger siden havde alkoholforgiftning i en slemgrad, der måtte jeg smutte, selvom han piv efter mig, puha.

Men vi elsker dem alligevel

Hvordan går det med dig i dag?

Lidt bedre, men jeg har også fået en bedre nattesøvn...  Men er stadigvæk træt a det hele. hehe...

Men kun 6 uger tilbage...  Så kommer der to djælvedrenge ud, også flytter jeg hjemmefra..

Anmeld

15. august 2011

Kofoed.

piap skriver:

havde meget svær med at skulle sigde det allerede i uge 8.. men blev simpelhen så dårlig til mit svendegilde at min kæreste synes at vi skulle sige det om lørdagen ude ved hans forældre....

Synes det er meget forskelligt hvornår man skal sige det. Kommer an på så meget. Men hvordan klarede du dig rundt om alkoholen til svedegildet?

Anmeld

15. august 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

Lidt bedre, men jeg har også fået en bedre nattesøvn...  Men er stadigvæk træt a det hele. hehe...

Men kun 6 uger tilbage...  Så kommer der to djælvedrenge ud, også flytter jeg hjemmefra..

Flytter hjemmefra? Tror de kommer ud inden Men det er bare mig. Hvornår finder i ud af om det bliver PKS eller viginal?

Skønt du fik en ordenlig nattesøvn.

Anmeld

15. august 2011

twinny

Kofoed. skriver:

Flytter hjemmefra? Tror de kommer ud inden Men det er bare mig. Hvornår finder i ud af om det bliver PKS eller viginal?

Skønt du fik en ordenlig nattesøvn.

hehe.. Nej jeg flytter hjemmefra, hvis der kommer to djævlebørn ud...

Jamen lille bebs ligger hovedet fast, så det er vaginal fødsel.. som skræmmer mig lidt. vi skal snakke mere om det på onsdag.

Skal du føde naturligt?

Anmeld

15. august 2011

Mira0911

På den mest kedelige måde... Over sms... Da jeg ventede Julie, tog vi indtil kæresten's forældre og fortalte det... Resten ringede vi til og sms'ede... 

Her anden gang, faktisk samme måde som første gang... Dog kunne vi ikke få lov til at holde det hemmeligt til efter uge 12. Havde en tidligere veninde der ikke kunne holde sin kæft!! 

Anmeld

15. august 2011

piap

Kofoed. skriver:

Synes det er meget forskelligt hvornår man skal sige det. Kommer an på så meget. Men hvordan klarede du dig rundt om alkoholen til svedegildet?

det ar mege nemt... jeg nippede lidt til et glas hvisvin hele aften det var det og når folk så skålte med mig så var var jeg hurtig til at tage kærstens glas  og det var jo tomt en del gange og mærkelig nok så var der ikke en der opdagde noget men der blev også drukket ret tæt så de var så fulde at de ikke viste hvor de var

Anmeld

15. august 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

hehe.. Nej jeg flytter hjemmefra, hvis der kommer to djævlebørn ud...

Jamen lille bebs ligger hovedet fast, så det er vaginal fødsel.. som skræmmer mig lidt. vi skal snakke mere om det på onsdag.

Skal du føde naturligt?

argh på den måde

okay, det kunne jo være de ikke gad aflyde

Ved jeg først mandag, det føles desværre som om hun ligger på tværs igen, men kan slet ikke ordenligt bedømme det. Men ved stadig ikke om jeg har lyst til fødselen, men det er jo en helt anden sag

Anmeld

15. august 2011

Kofoed.

Mira0911 skriver:

På den mest kedelige måde... Over sms... Da jeg ventede Julie, tog vi indtil kæresten's forældre og fortalte det... Resten ringede vi til og sms'ede... 

Her anden gang, faktisk samme måde som første gang... Dog kunne vi ikke få lov til at holde det hemmeligt til efter uge 12. Havde en tidligere veninde der ikke kunne holde sin kæft!! 

Skønt med sådanne veninder eller. Skrev i så noget sjovt i smserne eller var det bare en kedelig, jeg er gravid, har termin den dag og vi glæder os eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.