Hvordan offentliggjorde i jeres graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2011

twinny

Kofoed. skriver:

Jeps.

Men forstår ikke hvordan folk ikke opdagede at der var to ved jer, de ligger jo så fint oven på hinanden. Vores lå bag hinanden.

tror folk bare kiggede hurtigt på billede og var overrasket det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Nessie

Kofoed. skriver:

Uhh kender det desværre. Havde termin 28 oktober sidste år og nu 18 september i år. Dog satser jeg først på en graviditet igen i midt/slut 2013, behøver ikke en næste år.

Var det noget med i skulle i behandling igen eller? Kan ikke huske det.

Lidt sjovt at man bliver ved med at huske den dato, hvor man SKULLE have haft den første baby.

Vi har prøvet med vitaminer og akupunktur iet stykke tid nu, men sker der ikke snart noget, så må vi jo igang  med behandlingen igen

Anmeld

15. august 2011

Kofoed.

Tino's Mor skriver:

Jeg synes også at det var mega sjovt for vi sad jo begge to der og var måske lidt nervøse for hvordan de nu ville reagere men så kom kæresten bare lige med sådan en sjov kommentar det er jo for godt

Det jo det. Kan se du heller ikke var så gammel igen, hvilket slet ikke gør nervøsiteten bedre. Synes dog også din far tog det ret cool, tror ikke min havde gjort det på samme måde (fik min stedmor til at videre bringe nyheden lidt pivet er man vel).

Anmeld

15. august 2011

Nimbus1984

Tino's Mor skriver:

Det sjoveste var nok da mine forældre skulle have det af vide.

De var kommet forbi til kaffe som de plejede og så sad vi der kæresten og jeg i den ene sofa og mine forældre i den anden. Inden skal det lige siges at min kæreste er soldat.

Jeg fik fremstammet at jeg nu altså var gravid og at de skulle være bedsteforældre og det eneste min far havde at sige til min kæreste var " Jeg troede at sådan en soldat som dig vidste hvornår han skulle trække sig tilbage" hvortil min kæreste så kækt svarede igen med "en rigtig soldat trækker sig ikke tilbage før arbejdet er færdigt"

Den har vi grint rigtigt mange gange over siden  

Ha ha, det var dælme sjovt. Kvikke mænd du har omkring dig. Griner stadig...

Anmeld

15. august 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

tror folk bare kiggede hurtigt på billede og var overrasket det..

Måske. I antog vel heller ikke muligheden var der.

Anmeld

15. august 2011

Tino's Mor

Kofoed. skriver:

Det jo det. Kan se du heller ikke var så gammel igen, hvilket slet ikke gør nervøsiteten bedre. Synes dog også din far tog det ret cool, tror ikke min havde gjort det på samme måde (fik min stedmor til at videre bringe nyheden lidt pivet er man vel).

Hehe det var lidt lusket smart Men nu var det jo sket og vi var enige om at det skulle bare være så måtte vi jo også fortælle det som det var

Anmeld

15. august 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Lidt sjovt at man bliver ved med at huske den dato, hvor man SKULLE have haft den første baby.

Vi har prøvet med vitaminer og akupunktur iet stykke tid nu, men sker der ikke snart noget, så må vi jo igang  med behandlingen igen

Og det har i muligheden for? Tænker penge, det lyder jo mega dyrt nogle gange.

Ja det er altså underligt.

Anmeld

15. august 2011

Tino's Mor

Nimbus1984 skriver:

Ha ha, det var dælme sjovt. Kvikke mænd du har omkring dig. Griner stadig...

Ja jeg kan også stadig sidde og små fnise over det Jeg synes det var rigtig godt sagt fra dem begge to

Anmeld

15. august 2011

twinny

Kofoed. skriver:

Måske. I antog vel heller ikke muligheden var der.

nej.. det gjorde vi ikk...

Anmeld

15. august 2011

Kofoed.

Tino's Mor skriver:

Hehe det var lidt lusket smart Men nu var det jo sket og vi var enige om at det skulle bare være så måtte vi jo også fortælle det som det var

Det jo det. Men god historie, den glemmer jeg ikke lige foreløbig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.