Kom pga en anden tråd til at tænke på, hvordan jeg offentliggøre min graviditet. Jeg er slet ikke så opfindsom, så mit var faktisk ret kedeligt 
Kæresten så den positive test på bagsædet i en bus på vej i skole
Han arbejde nat og tog direkte i skole, så kunne ikke sige det andre steder og han viste jeg ville teste den dag.
Mine forældre fik det afvide samme dag som vi gjorde, da jeg skulle til familiefest to dage efter og skulle finde på en undskyldning for at stoppe så pludselig med at ryge (det lykkes, ingen fattede mistanke).
Svigermor fik det afvide ret spotant, da min svigerinde lige pludselig offentliggøre sin graviditet, så måskke vi heller skynde os at sige, at hun altså ikke KUN skulle være mormor til september.
Ellers fik resten af familie det stille og roligt afvide efter tryghedsscanningen. Hvor vi nok også var lidt i chok, så det blev faktisk ret kedeligt sagt.... Kun min farmor (ældre dame på alle måder, desværre) fik det afvide på en sjov måde. Hun fik et scannings billed, hvor jeg pegende og sagde "oldebarn 1 og oldebarn 2", hun var grædefærdig
.
På facebook lød besked: " Nårh, jamen har valgt, at jeg heller må stå frem en gang for alle, da jeg synes det har været hemmeligt længe og er blevet for tydeligt efterhånden. Men vi får hænderne fulde fra august/september, da vi fordobler familie med to små vidunders. Vi kender ikke kønnene og for det måske afvide den 29. april, hvor vi skal til MDscanning." (til historien følger, at jeg den nat begyndte at bløde, var 12+0 da jeg offentliggjorde det - alt viste sig at være fint i første omgang)
Det blev vist lidt langt, men nu er det jeres tur, hvordan fortalte i det?
Glæder mig til nogle sjove historier 
Anmeld