At vende babyen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2009

mor til en del

Det var sku' da irriterende at bebs ikke ville vendes, men det lyder nu til at du er ret afklaret med kejsersnittet, så mon ikke det går alt sammen....uha det er jo om en uge..... vildt.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2009

Anja

Helle30 skriver:

Nå, det kunne så godt tage 4 timer....
Jeg er lige kommet hjem fra fg, og desværre lykkedes det ikke at få vendt den lille karateprinsesse. Duracelfyren gjorde ellers et ihærdigt forsøg, og han havde da også troet, det ville være nemt, men sådan gik det ikke.
Det korte af det lange er, at jeg nu har en lille lap i min vandrejournal, hvor der står, at jeg skal have foretaget kejsersnit torsdag d. 22.1. kl. 07.30.
Sådan må det være, og det skal jeg så lige fordøje inde i mit hovede.
Jeg ville jo allerhelst føde lillepigen selv, men hvis de ikke er trygge ved uk-fødsel på fg. så vil jeg ikke modarbejde dem på det punkt.
Nu går jeg så og samler fordele sammen, og dem er der da også flere af: Jeg skal ikke gå med ble, jeg går kun så meget i stykker, som det er planlagt, jeg kommer ikke til at snerre sarkastiske bemærkninger efter alle andre på stuen, mens jeg hænger hen over briksen med fostervand løbende ned ad benene og øjnene på vej til at poppe ud af ansigtet - og jeg skal ikke hele tiden tage stilling til én eller anden ny og spændende stilling, nogen mener jeg burde prøve at indtage.

- Nå, men sådan bliver det altså.

- Helle, der så småt vil gå i gang med at købe bleer, pakke en taske, gøre en lift klar og sætte sig ind i (læs google) hvordan det egentlig foregår.

Det er træls for dig, Helle. Men det er da godt, at du forsøger at finde nogle positive sider af sagen.

Og så lige det der med bleen - hvis det er det ble-agtige bind man får på efter en fødsel, så slipper du altså ikke. Du bløder lige så kraftigt og lige så længe som ved en alm fødsel

Men sikke spændende det bliver, og ja, det er meget mærkeligt at have en dato på ens barns fødselsdag mens barnet stadig hygge sig i maven.

Anmeld

15. januar 2009

Helle30

Whååarrt Anja? Jamen der kan man jo bare se, hvor lidt jeg ved. Dum som en pose kaffe.
Nå men tak for oplysningen. Nu skal jeg vist lige vare mig med at flashe min uvidenhed mere, før jeg har læst lidt på sagen...

- Helle

Anmeld

15. januar 2009

Astrid P

Ihh, hvor spændende Helle... en uge!

Anmeld

15. januar 2009

Loggidut

Helle30 skriver:

Nå, det kunne så godt tage 4 timer....
Jeg er lige kommet hjem fra fg, og desværre lykkedes det ikke at få vendt den lille karateprinsesse. Duracelfyren gjorde ellers et ihærdigt forsøg, og han havde da også troet, det ville være nemt, men sådan gik det ikke.
Det korte af det lange er, at jeg nu har en lille lap i min vandrejournal, hvor der står, at jeg skal have foretaget kejsersnit torsdag d. 22.1. kl. 07.30.
Sådan må det være, og det skal jeg så lige fordøje inde i mit hovede.
Jeg ville jo allerhelst føde lillepigen selv, men hvis de ikke er trygge ved uk-fødsel på fg. så vil jeg ikke modarbejde dem på det punkt.
Nu går jeg så og samler fordele sammen, og dem er der da også flere af: Jeg skal ikke gå med ble, jeg går kun så meget i stykker, som det er planlagt, jeg kommer ikke til at snerre sarkastiske bemærkninger efter alle andre på stuen, mens jeg hænger hen over briksen med fostervand løbende ned ad benene og øjnene på vej til at poppe ud af ansigtet - og jeg skal ikke hele tiden tage stilling til én eller anden ny og spændende stilling, nogen mener jeg burde prøve at indtage.

- Nå, men sådan bliver det altså.

- Helle, der så småt vil gå i gang med at købe bleer, pakke en taske, gøre en lift klar og sætte sig ind i (læs google) hvordan det egentlig foregår.

jammen...det er jo om en uge...for pokker Helle...du er mor om senest en uge!!!

det er fandme vildt!

og måske er det godt nok de vil gå så langt for dig, for jeg tror ikke en sædefødsel er særlig sjov, ikke at jeg har prøvet, men jeg kunne ikke tænke mig det!

Så selv om karateprinsessen ikke vil som dig...så skal det jo nok gå alligevel...

og forresten, hvis der er så møj bøvl med hende nu...hvad så når hun bliver teenager...weeeeee det bliver sjauwt!

Anmeld

15. januar 2009

linemus

Øv da også, Helle. Det tager lige lidt tid at vænne sig til tanken, når man nu er opsat på at føde selv, men det skal nok gå alligevel. Jeg havde det lige sådan, da Signe lå i UK, og jeg fik at vide, det blev ks (pga. 2 stk. prøver man ikke at vende), men jeg forligede mig med tanken inden, og selve ks'et er overstået så hurtigt, at man næsten ikke når at opfatte det. Hvor bliver det spændende, at I om én uge står med en lille ny pige/dreng i armene.

Du skal bare spørge herinde, hvis du er i tvivl om noget, for her er mange, der har prøvet det. Og man er ikke dum, når man spørger

- Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.