Nå, det kunne så godt tage 4 timer....
Jeg er lige kommet hjem fra fg, og desværre lykkedes det ikke at få vendt den lille karateprinsesse. Duracelfyren gjorde ellers et ihærdigt forsøg, og han havde da også troet, det ville være nemt, men sådan gik det ikke.
Det korte af det lange er, at jeg nu har en lille lap i min vandrejournal, hvor der står, at jeg skal have foretaget kejsersnit torsdag d. 22.1. kl. 07.30.
Sådan må det være, og det skal jeg så lige fordøje inde i mit hovede.
Jeg ville jo allerhelst føde lillepigen selv, men hvis de ikke er trygge ved uk-fødsel på fg. så vil jeg ikke modarbejde dem på det punkt.
Nu går jeg så og samler fordele sammen, og dem er der da også flere af: Jeg skal ikke gå med ble, jeg går kun så meget i stykker, som det er planlagt, jeg kommer ikke til at snerre sarkastiske bemærkninger efter alle andre på stuen, mens jeg hænger hen over briksen med fostervand løbende ned ad benene og øjnene på vej til at poppe ud af ansigtet - og jeg skal ikke hele tiden tage stilling til én eller anden ny og spændende stilling, nogen mener jeg burde prøve at indtage.
- Nå, men sådan bliver det altså.
- Helle, der så småt vil gå i gang med at købe bleer, pakke en taske, gøre en lift klar og sætte sig ind i (læs google) hvordan det egentlig foregår.
Anmeld