Jeg er med på noget af det, jeg mener også at manden har noget at sige, jeg synes at det er en stor magt vi kvinder kan få over andre mennesker, vi kan bestemme om de skal være fædre, vi kan sørge for de skal betale til et barn i 18 år om de vil det her barn eller ej.
Men det er stadig hårdt at få en abort, og nogle kan simpelhen ikke klare det psykisk. Selvfølgelig skal manden da også tage ansvar for et barn, men nogle gange så er ansvaret på en måde påtvunget og så bliver jeg lidt harm på mandens vejne.
Min egen bror har en datter, han fik hende da han var 19, og kæresten blev gravid med vilje, hun havde sagt hun var på p-piller og det stolede han da på. Men ja ... sørme så .. han betaler det han skal, og alt det . der er intet ... men han var da træt af det dengang . fordi han var i gang med en uddannelse og ja 18 år da hun fandt ud af det
Men ærligt jeg gjorde det næsten også selv, jeg blev gravid, han ville have jeg fik en abort, jeg sagde nej, efter lange overvejelser men at han kunne smutte nu, og jeg ville ikke hade ham for det. Og han behøvede ikke være mere far and han ville, han ville så gerne ( til hun var 4 mdr gammel that is) men jeg gav ham et fripas,
men kort sagt er jeg for at manden har noget at sige, men igen det er svært fordi det er vores krop det sker i
Anmeld