Jeg har svaret KÆMPE nej!
Jeg er uddannet frisør, og har set "bagsiden af medaljen" ved hårfarvning, og kunne aldrig på at farve hår på et barn!
Jeg synes ikke der er grund til at fylde dem med en masse skadelige kemikalier, og risikere at de udvikler allergi af det. Og det er ikke sikkert allergi vil vise sig første gang man farver hår. Det kan sagtens komme senere. Og personligt ville jeg blive rigtig ked af det, hvis jeg farvede hår på mit barn, og det så senere udviklede den ene eller anden form for allergi, og så vide, at det måske var hårfarvningen der bar en del af skylden... Børn skal tids nok begynde på hårfarvning når de bliver teenagere... Og min mening er helt klart, at jo længere man kan afholde dem fra at bruge det, jo bedre...
Jeg ville ønske min mor havde "forbudt" mig hårfarvning osv. da jeg var barn i slut 80'erne/start 90'erne... Men dengang var man ikke klar over den skadelige virkning hårfarve/parfume/makeup osv. kan have... Og idag har jeg rigtig sart hovedbund, og får hovedpine og øm hovedbund hvis jeg bliver farvet... Så der er nogle ting jeg er nødt til at holde mig fra, desværre...
Håber ikke du opfatter mit índlæg som om jeg dømmer dig eller andre for den sags skyld... Men har som sagt bare set "bagsiden af medaljen" og kan ikke fraråde hårfarvning på børn NOK... Men det er jo bare min personlige mening, og du skal gøre, hvad du føler er rigtigt for dit barn 
God weekend til dig 
Anmeld