Er det OK at farve en stribe i en 7 årigs hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det OK at farve en stibe i håret på en 7 årig

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.730 visninger
41 svar
0 synes godt om
12. august 2011

Mi

Ja, jeg er så igang med at farve mit hår. Jeg har mørkt hår, og det får (forhåbentlig ) en nuance af rød.

Jeg har så noget hårfarve til overst, og tænkte at mine piger på 7 år, nok ville syntes at det var sjovt at få farvet en stribe i deres hår. De har helt lyst hår, så ved jo ikke helt hvad farven bliver, da den er beregnet til mørkt hår.

Men er det det ok i dine øjne, eller er det lidt dullet og er de alt for små

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

debbie19

Mi skriver:

Ja, jeg er så igang med at farve mit hår. Jeg har mørkt hår, og det får (forhåbentlig ) en nuance af rød.

Jeg har så noget hårfarve til overst, og tænkte at mine piger på 7 år, nok ville syntes at det var sjovt at få farvet en stribe i deres hår. De har helt lyst hår, så ved jo ikke helt hvad farven bliver, da den er beregnet til mørkt hår.

Men er det det ok i dine øjne, eller er det lidt dullet og er de alt for små

du kan jo evt købe. Det der spray farve første gang for at se hvad de syndes.Da det jo kan vaskes ud ??

Anmeld

12. august 2011

ekzunz

Det kan der da ikke ske noget ved - og de vil da elske at farve hår med moarrr

Anmeld

12. august 2011

merichs

Personlig ville jeg ikke gøre det. Men kunne godt finde på evt købe nogle clip-on extensions eller som debbie foreslår, sprayfarve

Anmeld

12. august 2011

Mi

debbie19 skriver:

du kan jo evt købe. Det der spray farve første gang for at se hvad de syndes.Da det jo kan vaskes ud ??

Ja det var jo også en idé. Ved du hvor man køber det henne?

Anmeld

12. august 2011

Bshizzle

Jeg vil ikke farve hår på en 7 årige..
Jo, hvis det var en slags fastalavns-spray som kunne vaskes ud igen.

Anmeld

12. august 2011

Mi

Znuzke skriver:

Det kan der da ikke ske noget ved - og de vil da elske at farve hår med moarrr

Ja det vil de helt sikkert  Men jeg har egentlig bare været lidt imod at de skulle gøre eller have alle de der ting som passer bedre til store børn. Men nu havde jeg jo lige noget til overs

Anmeld

12. august 2011

ekzunz

Mi skriver:

Ja det vil de helt sikkert  Men jeg har egentlig bare været lidt imod at de skulle gøre eller have alle de der ting som passer bedre til store børn. Men nu havde jeg jo lige noget til overs

Det kan jeg sagtens følge dig i, men hvis det kun er en enkelt stribe, så tænker jeg at det er ret uskyldigt. Hvis det havde været en fuld-farvning, så var det jo noget andet

Anmeld

12. august 2011

debbie19

Mi skriver:

Ja det var jo også en idé. Ved du hvor man køber det henne?

Ved en frisør,eller legetøjsbutik. måske også i matas

Anmeld

12. august 2011

Chillien

Synes det er helt okay... Men ville måske kun gøre det hvis pigen selv kom og sagde hun kunne tænker sig at prøve... Ville ikk selv spørge om hun ville..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.